9 Temmuz 2012 Pazartesi

EŞİNİZİN KULLANMADIĞI TİŞÖRTÜ DEĞERLENDİRİN:)

Merhabalar bloggerler, 
pazar günü önce markete gidip aylık  ihtiyaçlarımızı karşılamak için alış veriş yaptık daha sonrasında ise, küçük hayvanat bahçesine gidip çocukları gezdirdik. Tabi çocuklardan çok biz eğlendik gibi ama:)) neyse artık arada bizlerinde çocuk olması iyi geliyor o şekilde deşarj oluyoruz ha haaaa...

Ben size bugün yine bir değerlendirme göstermek için karşınızdayım:)) ben bu işi çok sevdim özellikle giydiğim zamanda etrafımdaki olumlu yorumlar beni bir başka gaza getiriyor sanırım:)))

Ama bu sefer kendiminkileri yapmak beni kesmedi eşimin giymediği ona bol gelen bir tişörtünü kesip biçtim:))

Resimde de gözüktüğü gibi boyun ve kol kısmını kestim haaa birde yan dikiş yerlerini de çıkardım. Sonrasında nasıl mı oldu?:)) Da daaaa dammmmm
 Burda önüne broş takarak kullandım.


Burda da arkadan nasıl gözüktüğünü görmeniz için:)) sırt kısmıda bu şekilde oluyor.


Üzerine kemer takaraktan kullanabilirsiniz eşarp biriciğin hediyesi nasıl yakışmış mı?

Siyah kemerle bence daha güzel oldu, sizce?

Şimdilik benden bu kadar sonra görüşmek üzere hoşça kalın malum çocuklar beni bekler birazda onlarla ilgilenmek gerek:)

Hepinize öpücükler.

18 yorum:

  1. O tişörtün bu hale geleceğini hiç düşünmezdim.Çok güzel bir yenileme olmuş.

    YanıtlaSil
  2. farklı bir tasarım olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir çalışma olmuş Elinize sağlık.

    www.minikyengec.com bende beklerim :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. küçük hayvanat bahçesi dediğin evcil hayvanlar parkı mı keçiörendeki..zira o gün bizde ordaydık:))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. teşekkür edrim canım saygılar benden size:)

      Sil
  6. kirk sene dusunsem aklima gelmez super omus bu arada sizinle ankaradaki cocugunuzun kursu konusunda iletisim kurabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. tabikide benim msn bloğumda var sizde msnnizi verin görüşelim bu arada sizin bloğa geldim ama yorum bırakamadım o kelime doğrulama kotunu kaldırın yorum bırakılmıyor:(

      Sil
    2. ya bende aynısını yaptım ama tişört küçük geldi olmadı:(

      Sil
    3. ya bende aynısını yaptım ama tişört küçük geldi olmadı:(

      Sil
    4. ya bende aynısını yaptım ama tişört küçük geldi olmadı:(

      Sil
    5. o zaman tişört darmış canım, bunun olması için tişörtün sana bol olmalı ki olsun dar yada tam geldiğinde dar oluyor. Bir dahasına bol birşeyle denersin o zaman olur.

      Sil
  7. farklı renklerde bir sürü tişörtü kesmek geldi içimden :)

    YanıtlaSil