29 Mart 2019 Cuma

TANIŞMA YIL DÖNÜMÜ (15. YIL)

Tekrardan merhabalar okurlar; devamlı olarak yazdığım üzere burası benim sanal günlüğüm hayatımda özel günleri, saatleri, dakikaları hatta anları paylaşmayı çok seviyorum. Sanki hayat kumbaramdan birikim yapıyormuşum gibi geliyor. Hani bazı günler vardırya o günü saklamak istersin. O anı hiç unutmamak için; arada çıkarıp, o anı sevip, koklayıp tekrar kaldırmak istersin ya işte öyle günleri ben buraya kaydediyorum. Arada açıp, o günleri tekrar hatırlayıp, maziye yolculuk yapıyorum. Bence çok güzel sizde yapsanıza!...  ;)

tanışma yıl dönümü kutlaması

27 Mart bizim eşimle lk tanışma, sevgili olma günümüzdü. Dile kolay koskocam 15 yıl geçmiş üzerinden; halbuki o günleri konuşurken sanki dün gibi halen heyecanlanıp, mutlu olurum. Ama rakamlara bakınca bir bakıyorsun ki; üstünden o günlerin tam 15 yıl geçmiş. 

Ben bu yılda o gün işim yoğun olduğu için masa hazırlayamadım. Ama hemen en lezzetlisi ve en basitinden bisküvili pasta yapıp, mumumuzu birlikte üfledik. İnşallah bu şekilde yan yana nice çok mumlar üfleriz... (amin)

Diğer tanışma yıl dönümü yazılarımız için tık tık.

Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

2 yorum: