26 Mart 2019 Salı

SLEEPY KÜLOT BEZ DENEMEMİZ

Merhabalar sevgili blog okurları, bugün sizlere geçen cumartesi günü gelen sleepybebeklerkulubünden gelen külot bez hakkındaki yorumlarımı paylaşmaya geldim. Ürün elime ulaşınca kocaman paketi ve içeriğine bayıldım. Hatta kızımla hemen bir konsept belirleyip fotoğraflar dahi çektik. ;)
 Kızımın cildi çok hassas olduğu için öyle kokulu bezler pek ona göre değil. Hemen pişik yapıyordu. O sebepten bez alış verişinde önceliğim saf olması, kokusuz olması, naturel olması oluyor.

sleepy külot bez yorumu

Kızım 2 yaşına yaklaştığı bu dönemde çok hareketlendi. Artık öyle eskisi gibi ''Hadi kızım altını değiştirelim'' deyince; önüme yatıp, bezini değiştirmemi beklemiyor. Ne zaman ki: ''Kızım altını değiştirelim'' dersem hemen köşe bucak kaçıyor. Onu ikna edip, bezini değiştirmek benim için çok zorlu bir süreç olmaya başladı. Bu külot bez sayesinde kızımı yatırmadan ayakta kolay şekilde bezini takıyor olmam benim için büyük kolaylık...

Seleepy naturel külot bez Türkiye'de ilk ve tek. Doğal bambudan elde edilen emici liflere ve saf suyla dokunmuş yumuşacık liflere sahip. Islaklık göstergesi mevcut. Paraben, losyon, parfüm ve renklendirici bile içermeyen iç yüzeyi var. Anneler için bez değişimi rahatlığı ve bezin yan bantlarından rahatsız olan bebekler için de konfor ve rahatlık sağlıyor. Kıpır kıpır bebekler için tasarlanmış muhteşem bir ürün. 6 numaraya kadar var. Üstelik helal ve vegan sertifikası da bulunuyor.

Ben bebekleri benim kızım gibi kıpır kıpır olan annelere sleepy naturel külot bezi öneririm Bu bez sayesinde artık bez değiştirmek çok kolay; yan bantlarından yırtıldığında kolayca açılıyor ve sert bantlarının olmaması bebekler için rahatlık sağlıyor.6 numaraya kadar üretilmesi çok iyi bez bırakma sürecine kadar artık #sleepykülotbez yanımızda 😊

Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

0 comments: