14 Haziran 2016 Salı

Ekozkozmetik oda spreyi yorumlarım

Merhabalar sevgili okurlar. Biz analar çocukları için en iyisini yapmak, onlara en iyisini ve en sağlıklısını yedirmek istediğimiz için; evlerimizde sık sık yemek yapıyoruz. Her ne kadar yemek pişirirken aspiratör yada davlumbazları açsakta; evde eşyalarımızın üzerine yemek kokusu siniyor.


Ekozkozmetik oda spreyi yorumlarım


Eveeet biliyorum, O evde kokan yemek kokusu, o evi; yaşayan ev yapan kokudur. Ancak yinede eve bir misafir davet ettiğimiz zaman evimizde bir kuru fasulye koksun, yada karnı bahar gibi gıdalar koksun istemeyiz, demi... Bende öyle düşünmüştüm. ;) 

Bu tarz kokular evden gitsin diye, evi havalandırmak için kapı, pencere açsam da illaki bu kokular tamamen gitmiyor. Bu gibi durumlarda benim yardımıma ortam kokuları (oda spreyleri) yetişiyor.

Ekozkozmetik oda spreylerini nerede kullanıyorum?

Ekozkozmetik sitesinde yer alan oda spreylerinden ev sevdiğim koku olan vanilya kokulu oda spreyi vede marsella sabunu kokulu oda spreylerinden sipariş verdim. Bu ürünler elime ulaştığı andan itibarende devamlı elimin altındalar. Her kötü kokan yerlere bu spreylerden sıkıyorum. Üstelik bu spreyleri sadece evimden yemek kokusunu gidermek için kullanmıyorum. Onun dışında ayakkabılarımızı koyduğum ayakkabı dolaplarının içine (bu dolaplarda zamanla nasıl kokular oluştuğunu sanırım, herkes biliyordur)
Koltuk ve halılarda, perdelerde, kirli sepetlerinde, araba içinde, kıyafet dolaplarında ve hatta çöp kutusu içine dahi bu kokulardan sıkmışlığım vardır.

Sıktığınız oda spreyinin daha kalıcı olmasını istiyorsanız sadece havaya sıkmak yerine kötü koku yaymasına neden olduğunu düşündüğünüz nesnenin üstüne üstüne sıkın. Böylece daha uzun süreli kalıcı kokusu sayesinde kötü kokulardan kurtulursunuz.


Ekozkozmetik oda spreylerini nerede kullanıyorum?


Benim bu kokular içinde en favorim ise marsella sabunu kokusu oldu. Tıp ki bir arap sabunu kokusunu andıran bu koku sayesinde yeni temizlediğim eve ara ara sıkıyorum. Böylece yaptığım temizliğin etkisini mis gibi kokan marsella sabunu sayesinde daha uzun süreli hissetmiş oluyorum.

Sizlerde benim gibi evim uzun süre sabun koksun. Yada daha farklı kokular koksun derseniz. Bu kokulardan hemen temin edin. Üstelik bu kokuları artık bulmak çok kolay ekozkozmetikin kendi sitesinden sipariş verebileceğiniz gibi; Véronique markasıyla satılan: Esse, D & R, Watsons, Macro Center, Migros mağazalarından temin edebilirsiniz.


6 yorum:

  1. bende ekoz kozmetik vanilyalısını kullanıyorum kek kokusu gibi sevdim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilyalısı bende de var. Gerçekten de çok güzel kokular. bende bayıldım ;)

      Sil
  2. Ben de sevmem yemek kokularını iyiymiş bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdeki istemsiz kokuları anında yok etmek için çok etkin bir yöntemler ;)

      Sil
  3. Hmm hiç kullanmadım bu ve benzeri ürünleri. Bilgilendirici bir yazı oldu benim için teşekkürler

    YanıtlaSil