30 Nisan 2016 Cumartesi

EMİR'İN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Süperman temalı)

En son geçen seneki galatasaray temalı doğum günü kutlaması yazısında da yazdığım üzere tek rakamlı sayıların sonundaydı, ilk göz ağrım. 25 Nisanda çift haneli rakamlara resmi olarak giriş yaptı. Bundan sonra bir şey istediğin de ''daha erken, biraz daha büyü dediğimiz'' zaman. Hemen: ''Ben büyüdüm! 10 yaşına girdim!'' cevabını suratımıza çarpıyor.

Her ne kadar kabullenmekte zorlansam da çocuklar büyüyor, ben yaşlanıyorum. :(  Her sene büyüdüğünü davranış ve hareketleri ile belli ediyor. Misal verecek olursak, son 3 aydır okula giderken elimden tutmak istemiyor. Nedeni ise: 'O çocuk muymuşta, çocuk gibi elinden tutuyormuş.' Üstelik şuaralar onunda bir doğrusu var. Bizim her söylediğimizi kabul etmiyor. İstekleri daha çok çocuk tarzından çıkıp, genç tarzı istekleri var.... bu şekilde uzar gider...

EMİR'İN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Süperman temalı)

Canım kuzum bu senede diğer senelerde olduğu gibi pastasını, benim yapmamı istedi. Nasıl bir pasta yapmamı istediğini sorduğumda ise; süpermenli pasta istedi. Artık 10 yaşına girdiği için onunda bazı gizli güçleri varmışta, ondanmış. Hey Allah'ım ya düşüncelere bak. Gizli gücü varmış. Sen her ne kadar aksini iddia etsen de halen çocuk olduğun her halinden belli. ;) Aksi şirin!

EMİR'İN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Süperman temalı)


Pastayı süpermen amblemli yapmak istedim. Ancak pandispanyasını keserken ufak bir aksilik olduğu için amblem şekli tam istediğim gibi olmadı. Ama tadı nefisti. Ki zaten kuzum da bayıldı. Nede olsa, önemli olanda onun sevmesiydi...

EMİR'İN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Süperman temalı)

Biz yine ailecek, çok eğlenceli ve duygu yüklü bir gün geçirdik. Elimizde de o günü ispatlayan bu şekilde güzel, samimi fotoğraflarımız kaldı. İlerleyen yıllarda, inşallah bu fotoğraflara bakıp, ne kadar güzel günler geçirmişiz diyerek, gülümseyerek hatırlayacağız...


Hoşça kalın.

5 yorum:

  1. Sizde anne oğul benim ve emirim gibi nisan ayında doğmuşsunuz. Aynı zamanlarda kutluyoruz ne güzel. Mutlu güzel sağlıklı nice güzel günleriniz olsun hepberaber inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, amin inşallah :) O zaman size de ana-oğul sağlık ve uzun ömürler dilerim.

      Sil
  2. İyi ki doğmuş Emir, nice güzel sağlıklı yılları olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım. Amin inşallah...

    YanıtlaSil