20 Nisan 2016 Çarşamba

Abiye Modelleri

Havaların ısınmaya başlaması ile birlikte düğündür, nişandır, sözdür,  başladı... Tabi bu toplumsal eğlence için biz bayanlarda; bizleri faklı ve şık gösterecek yeni abiyeler arayışı içine girdik. Geçen sene keşfettiğim sherry londan online alışveriş sitesinde yine çok kaliteli ve özel işçilikli abiye çeşitleri bulunmakta. Bu sefer bu sitedeki seçtiğim abiye çeşitleri...









  • Göğüs dekolteli, balık modelli abiye ise burada sitede farklı renk seçenekleri de var.
  • Uzun kollu jarse, sırt dekolteli siyah abiye  sitede kırmızı ve beyaz rengi de var.
  • Sırt dekolteli, kolsuz, yaka ve sırtlarında taş süslemesi olan, zarif abiye modeli. Sitede başka modeli yok

Anne kız kombinlerine oldum olası bayılırım. Ve çokta imrenirim. (imreniyormuş hıh bayağı bayağı kıskanıyor :P) O yüzden abiye seçimim içine bir tanede anne kız abiyesi eklemek istedim. Bence bu yaz gündenlerinde özel bir eğlence yada düğün-şenliği olan kişiler bu abiyeye bir göz atsın. Bence renk seçimi ve uyumu bir harika. Elbisenin modeli ise ayrı güzel. Bu elbiseyi giyen anne- kız etrafta kuğu gibi dolaşır.
Yok ya böyle olmayacak. Bu anne kız kombin ve elbiselerin içine birde anne oğul kombinleri hazırlayın. Böyle olmuyor! Kızı olmayan, analar ne yapacak? Böyle benim yaptığım gibi ciğere bakan kedi misali; uzaktan uzağa bu kombinleri izleyip, iç mi çekecekler? Hiçç yani!

Hoşça kalın..

8 yorum:

  1. Beyaz ve eflatun renklilere bayıldımm :) çok güzeller <3
    Benim de kızım yok ve hakikaten böyle anne kız takım giyinenlere iç geçirerek bakıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle. Bence bu duruma giyim sektörü bir çare düşünmeli :)

      Sil
  2. ilk resimdeki eflatun elbiseye bende bayıldım yaa türkiyede bu ürünü satın alabileceğim bir site var mı yada bahsettiğiniz site türkiyeye gönderiyor mu? http://stilkapinda.com/urun-kategori/kadin/elbise/ sayfasında bu ürüne benzer bir elbise görmüştüm bilgi verirmisiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherry london sitesi Türkiye'ye gönderim yapıyor. Ama siniz verdiğiniz linkte ki siteyi daha önceden hiç görmediğim için, o elbiseye benzer ürün var mı bilmiyorum.

      Sil
  3. Elbiseler çok şık.. Başlasın düğünler dernekler..:)

    YanıtlaSil
  4. hmmm çok hoş görünüyorlar! ama şu abiyeyi aradığında bulamazsın, idareten kötünün iyisi diyip alırsın, ihtiyacın olmadığında da binbir çeşidine rast gelirsin, çok gıcık oluyorum bu duruma...nişanım için ne aramıştım yaa, hiç içime sinmeyen bir şey alıp geçmiştim artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef ki öyle oluyor. Aradığın bir şeyi hemen bulamıyorsun. bence onun için özellikle nişan gibi özel anlarında kıyafet seçimini 1 ay önceden yapılması gerekiyor. Senin adına üzüldüm canım. AMA BENCE SEN O ŞEKİLDE BİLE ÇOK GÜZEL OLMUŞSUNDUR! Eminim....

      Sil