22 Şubat 2016 Pazartesi

Sheİn Bahar Mevsimi Seçimleri

Merhabalar arkadaşlar soğuk havadan yaz havasına geçtiğimize göre; artık mont ve kazaklarımızı kaldırıp. Daha ince ve rahat kıyafetleri gar dolabımıza ekleriz. Bu günlerde gar dolabınıza yeni parçalar eklemek isterseniz sizlere son günlerde cazip indirimleri ile insanı cezp eden shen sitesinden bir kaç parça paylaşmak istiyorum....

Shen Bahar Mevsimi Seçimleri


  • Havalar ısınmaya başladığına göre düğün ve nişanlarda başlar. Bu günlerde beyaz bir elbise giyip, kuğu gibi olmak isterseniz sizlere beyaz renkli uzun boylu renkli çiçek detaylı elbiseyi bir göz atmanızı öneririm... :) Şahsen benim gözüm kaldı. ;)
  • Havalar ısınınca nedense tek parça elbise giymeyi daha çok seviyorum. Aslına bakarsanız bu durum bende geçen seneden beri mevcut. Diğer yıllarda öyle pek (hatta hiç) elbise giymezdim. Ama geçen seneden beri artık ne zaman bir shen sitesine girsem hemen bir elbise kategorisine göz atmadan çıkmam :) Petrol yeşili düz elbise ise burada....
  • Geometrik şekiller çok hoşuma gidiyor. Yukarıdaki siyah zikzak desenli elbiseyi görünce hemen gözümün önüne bir denim pantolon ile kombinlemiş hali geldi. Bence hiçte fena olmadı...

Shen Bahar Mevsimi Seçimleri

  • Yaz mevsiminde uçuş uçuş bir etek kombini illaki yapılır. Eeee o zaman sizlere pudra renkli, pileli bir maksi etek almaya ne dersiniz? Eğer cevabınız 'evet' ise hemen sizi buraya alayım...
  • Herne kadar havalar ısındı desekte; bu havalara, bu aylarda pek güven olmuyor. Aniden bozup, yağmur yağabilir. Böyle kapalı yada yağmurlu havalarda hemen üzerine alabileceğiniz triko bir hırka almak isterseniz ise sizleri buraya alayım....
  • Puantiyenin modası ve tarzı hiç bitmez. Bence kim giyerse de ona çok yakışıyor. Yoksa sizin puantiyeli bir elbiseniz yok mu? Cık cık çok ayıp ama; bence hiç düşünmeden hemen tık tık yapın...
Shen Bahar Mevsimi Seçimleri

Yukarıdaki tabloda da gördüğünüz üzere 55 dolarlık alış- veriş için %34 indirim kodu: TOUCH34 105 dolarlık alış-veriş için %36 indirim kodu ise TOUCH36
205 dolarlık alış-veriş için %38 indirim kodu TOUCH38 olarak kullanabilirsiniz...
Veee en güzel haberi sona sakladım. Sıkı durun güzel haber geliyor...  Her 30 doları geçen her alış-verişte kargo ücreti YOK!...

Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. pilise eteklere ve uzun elbiselere bayılıyorum, üstteki beyaz favorim oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en çok gözüme giren parça o oldu Merve :)

      Sil
  2. Panço şeklindeki hırka çok güzelmiş, elbiseleri de sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu havalarda kullanılmaya en uygun bir parça :)

      Sil
  3. En üst. Ortadaki yeşile bayıldım canım hemen siteyi inceliyorum yeni ürünleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sade ama çok şık bir parça benimde çok hoşuma gitti :)

      Sil