2 Şubat 2016 Salı

Pantolon çekiliş sonucu

Merhabalar arkadaşlar;
shen sitesinin gönderdiği pantolonu hediye etmek için başlattığım çekiliş bugün son buldu. Çekilişe düşündüğümden daha fazla bir katılım söz konusu oldu. Bunun için tüm katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim...

 Çekilişte bildiğiniz üzere bir kişi kazanacak. Gönül ister ki her katılana gönderme imkanım olsun; ama maalesef ki imkanlar ve şartlar elvermiyor. :( Çekilişim için bir form hazırladım ve bu formu doldurun dedim. Bunu yapmaktaki amacım teker teker katılanları düzenlemeden formda düzenlenmiş şekilde hazır olsun, bende hemen random org ile çekilişi yapıp; sonucu bildirmekti. Ancak kimi kişiler formu yanlış doldurması, hatta o kadar çok hatırlatmama rağmen hiç doldurmaması sonucu sonuçlar yine karışınca; bende tüm katılanları yine eski usul tek tek isimlerini ajandaya numaralandırarak yazdım.



















Çekilişi kazanan şanslı kişi


Çekilişe ek haklar ile birlikte 93 kişi katıldı. Bu 93 kişi içinden bir seçim yapmak için hemen random.org sayfasına geçip, 1 ve 93 sayılarını yazıp, bir çekiliş gerçekleştirdim.


Veee kazanan şanslı arkadaşımız...... 16 numaraya denk gelen  zeytinx22@hotmail.com mail adresli arkadaşımız. Bu arkadaşımız bana sultandonmez1@hotmail.com adresinden ulaşıp, tüm ulaşım bilgilerini gönderirse bu hafta içinde ona kazandığı pantolonu gönderirim inşallah.

Bu arkadaş 3 gün içinde bana ulaşmazsa; yeni bir çekiliş düzenleyeceğim haberiniz olsun....

Katılan herkese tekrardan çok teşekkür ederim. Yeni çekilişlerimde görüşmek dileği ile....

Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. oleeey ne güzel bişi de mi bişi hediye etmek yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deeep gerçekten de çok güzel bir şey :)

      Sil
  2. Hediyelesmek kadar özel bir duygu varmı ki yüreği okşayan :) bir sakiz bir cikolata bile nasil mutlu eder insani ama tabi bilene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle destina :) Bence hediye almak kadar vermekte çok güzel bir duygu...

      Sil
  3. Tüh ya...geç kaldım. Neyse yine de bloğunu tanımış olmak güzel...başka bir çekilişe inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir iki aya yeni bir çekiliş düzenleyeceğim. Ona katılırsın. Bloğumu beğenmene çok sevindim. :) Sevgiler...

      Sil
  4. emailinize gönderiorum emen bilgilerimi çok sevindim:)

    YanıtlaSil