26 Temmuz 2015 Pazar

Yurt Dışı Alış Verişlerim

Merhabalar arkadaşlar; en son yurt dışı alış-verişi memnuniyetimden bahsetmiştim. O günden sonra bir alış-veriş daha yaptım. Bu sefer özellikle shenside sitesinin en çok tercih edilen mantosu olan astarlı ve gri renkli mantosu oldu.

sponsorlarım, Ayakkabı, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, moda, giyim, tokideki sesden havadisler, SheIn, sheinside, romwe, Yurt Dışı Alış Verişleri, alışveriş, ALDIĞIM HEDİYELER

Ben internet alış-verişleri yaparken genellikle sipariş verdiğim ürünün ''istediğim kalitede gelecek mi?'' diye endişe ederim. O sebepten ürün eve gelince, paketi korkarak açarım. :)

sponsorlarım, Ayakkabı, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, moda, giyim, tokideki sesden havadisler, SheIn, sheinside, romwe, Yurt Dışı Alış Verişleri, alışveriş, ALDIĞIM HEDİYELER

Bu ürünün kalitesi ve astarı çok hoşuma gitti. Bence ürünün fiyatı ile de kıyaslanırsa; o ücretin çok üzerinde kalitede bir ürün.

sponsorlarım, Ayakkabı, kombin, tesettür bloğu, tesettür kombini, moda, giyim, tokideki sesden havadisler, SheIn, sheinside, romwe, Yurt Dışı Alış Verişleri, alışveriş, ALDIĞIM HEDİYELER
 Manto burada

Ayakkabılar ise özel günlerde tercih edeceğim şıklıkta ;) Sitiletto giymeyi çok severim. Ama ayaklarım bu ayakkabıların içinde çok rahat etmediği için pek tercih etmiyordum. Lakin sitede öyle güzel şekilde durup benim gözüme hitap edince dayanamadım ve hemen sipariş verdim.

Peki şimdi sipariş verdiğine pişman mısın? diye sorarsanız da. Hayır hiç pişman değilim. Bu ayakkabıların içinde ayaklarım öyle düşündüğüm derecede rahatsız değil. Hatta rahat dahi sayılırlar. Onun içinde yakın zamanda yapacak olduğumuz sünnet düğününde de bu ayakkabıları giymeyi düşünüyorum. Sahi ben sünnet annesi olarak ne giyeceğim? Ayakkabılar tamam. Ama ya kıyafet(!)... :D

Hoşça kalın...

2 yorum:

  1. Ayakkabılarınızın aynısı bende de var , ben de çok severim... İyi günlerde kullanın kıyafetlerinizi...

    YanıtlaSil