9 Temmuz 2015 Perşembe

MOLA

Merhabalar arkadaşlar, bugün saat 16.00 da hızlı trenle Konya'ya gideceğim. Çünkü yarın kız kardeşimin doğumu var. Doğumu normal doğum değilde sezeryan ile olduğu için hastahanede 2-3 gün kalması gerekiyor. Bende minik Sultan ve kız kardeşimin yanında refakatçı olarak kalacağım. 


Onların yanında bir kaç gün kalıp, yardımcı olduktan sonra memlekete gidip, bayramı babam ve babaannemin yanında geçireceğim. Bayramdan sonra durumlara göre ya bir kaç gün sonra yada bir hafta sonra dönmeyi düşünüyorum. Bu günler zarfında kendime de internet detoksu yapmayı düşünüyorum. O sebepten bir müddet tokideki ses bloğuna yeni yayınlar giremeyeceğim. Beni biraz özleyin. Sahi özler misiniz? Ne olur özleyin, hatta özledim diye yorum ve mail atında beni biraz şımartın :P

Bu arada herne kadar memlekete gidip, özlem gidereceğim. Sevdiklerimi görüp, onlarla bol bol zaman geçireceğim diye içim içime sığmazken bir yandan da geride bıraktığım çocuklarım ve eşimi düşünüp o sevincim boğazımda düğümleniyor. O yüzden sanki bugün gitmeyecekmiş gibi davranmaya çalışıyorum. Çünkü çocuklar gözümün içine bakıp: ''anne gitme'' derseler dayanamam hüngür hüngür ağlar ve gidemem diye...

Hayat ne garip bir şey insan bir yandan sevdiklerine kavuşacağı için sevinirken, diğer yandan başka bir sevdiklerinden ayrılacağı için çok üzülebiliyor...:( Kavuşmak çok güzel ama özlemekte bir o kadar hatta dahada fazla acı verici.

Neyse ben şimdi biraz daha yazmaya devam edecek olursam kendi kendime gitmekten vazgeçip, sonrada neden vazgeçtim diye bütün kış kendi kendimi yiyeceğim sanırım. En iyisi mi burada nokta koyayım. Dönüşte görüşmek dileği ile....

Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. SELAMETLE DOĞUMU GERÇEKLEŞSİN İNŞALLAH KARDEŞİNİN...HAYIRLI EVLAT OLSUN ...SANADA KOLAY GELSİNN...ÖZLERİZ TABİKİ CANIM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Allah'ın izni ile doğumu gerçekleşti ve nur topu gibi bir kızı oldu...

      Sil