25 Nisan 2012 Çarşamba

KAPI SÜSÜ YAPIMI

Merhabalar dostlar
 bugün binadaki en iyi arkadaşım, sırdaşım, dostum olan karşı komşumuz taşındı. O yüzden bir hüzün ve üzüntü var. 4 sene onunla her şeyimizi paylaşmıştık birbirimizin her şeyini bilirdik ikimizde, anlayacağınız son derece sıkı bir komşu idik şuanda o kadar çok duygularım yoğun ki kelimelere dökemiyorum içimdekileri... o sebepten fazla uzatmadan size bugün üzüntümü hafifletmek için bir uğraş maksatla yaptığım kapı süsünü paylaşmak istiyorum.


Önce gazete kağıtlarını orta kısmından 3 tane gazeteyi üst üste koyup rulo yapar gibi sardım.


Gazeteyi rulo gibi sardıktan sonra uçlarını birleştirdim.


Sonrasında bir tane sakallı bir tanede normal iple birlikte yaptığımız şeyin üstünü sardım.



Veee son olarakta evdeki malzeme vede isteğe göre üstünü süslüyoruz 
ben bu şekilde biraz sade süsledim siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz.


Hepinize öpücükler

10 yorum:

  1. harika bir fikir ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Komşundan ayrılmak uzun zamandır beraber oturduğun sıra arkadaşınla ayrılmak gibi bir şey olsa gerek :( Kapı süsü çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle oluyor çok zor oluyor
      ayrıca da teşekkür ederim

      Sil
  3. Emegine sağlık çok kolay ve iyi bir fikir :)

    YanıtlaSil
  4. bende hep öyle iy anlaşacağım bir komşum olsa derdim.bunu bile yaşamak güzel,bence.kapı susu fikride çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sende öyle iyi anlaşacağın birini bulursun ayrıcada teşekkür edrim

      Sil