14 Nisan 2012 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜM

13 Nisan, bu gün benim doğum günüm rahmetli anacığım beni bugün sabah doğurmuş. Ben aslında özel günleri kutlamayı çok severim ama nedense kendi doğum günümü kutlamaktan pek hoşlanmıyorum. Sebebine gelirsek nedeni iki tane birincisi, annemin beni doğurmak için kim bilir ne kadar acı çekti ama murvetimi göremeden öldüğünün aklıma gelmesi, ikinci nedeni ise bir yaş daha yaşlanmış olmam:(( 30 a merdiven dayadım.

O sebeplerden dolayı hiç bir hazırlık yapmadım hatta eşime de önceden 'özel günlerinin hiçbirini atlamanı istemem ama sadece benim doğum günümü kutlamak için süpriz yapma istemiyorum' diye belirttiğim için hiç birşey beklemiyordum.Daha ki! Eşim eve gelene kadar, normal bir günmüş gibi geçiyordu.

Ama canım aşkım yinede benim istememe rağmen içi rahat etmemiş hiç olmazsa ailecek bir pasta yiyelim diye sabah pastahaneye bir pasta siparişi vermiş. Akşam eve dönüşte de elinde bir pasta ile geldi. Altta ki pastam gerçi resmi oğluşum çektiği için tam ayarlayamamış ama neyse artık idare edin.:) 



Burada da oğluşlarımla birlikteyim, canlarım benim benim için en büyük hediye onların varlığı:))




Babaannem de bizde olduğu için oda, bizim bu aile tablomuzda bulundu canım tompişim :))



Bu arada yarında eşimin doğum günü onun pastasını kendim yapmak istiyorum hatta bu postumda da belirtmiştim. 

Ben şeker hamurunun tarifini aldım nasıl yapıdığınıda öğrendim yemek sitelerinden vede blogcu arkadaşların postlarını okuyarak ama lakin malzemelerini bulamadım. Arkadaşlar aranızda Ankara da yaşayıpta şeker hamuru yapan kişilere sesleniyorum sizler şeker hamurunun malzemelerini nerden alıyorsunuz? ben bulamadım böhööö:((

Hoşça kalın.


19 yorum:

  1. Rahmetli annen nur içinde yatsın inşallah. Sana ailenle ve tüm sevdiklerinle nice mutlu yaşlar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. mutluluğunuz daim olsun ,ailenle bir ömür mutlu yaşa inşallah..anneciğin de nur içinde yatsın,burası fani dünya,ahirette sonsuza kadar beraber olmak var inşallah...ayrıca eşinle doğumgünleriniz nasıl da yakınmış:)iyiki birleştirmemişsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edrim canım amin inşallah evet öyle eşimle aramızda bir gün var doğum günlerimizde

      Sil
  3. Nice mutlu ,sağlıklı ve hep böyle sevdiklerinle yanyana yaşlara:)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuşsunuz, sevdiklerinizle nice mutlu, huzurlu seneler diliyorum...
    Tüm güzellikler sizin olsun:)))
    Hep gülün gülümseyin...

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun,nice nice mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
  6. nice mutlu yıllara sağlık ve afiyetle erişmen dileğiyle tatlım,bugünde benim kızımn doğum günü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım öptüm kızını onunda doğum günü kutlu olsun

      Sil
  7. yeni yaşınız hayırlı olsun canım.rabbim tüm sevdiklerinizle mutlu sağlıklı bir yaşam nasip etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım geçmiş doğum günün kutlu olsun nice yıllara Allah sana ve sevdiklerine sağlıklı uzun ömür nasip etsin...

    YanıtlaSil
  9. SEVDİKLERİNLE NİCE MUTLU HUZURLU SAĞLIKLI YILLAR DİLERİM:)

    YanıtlaSil
  10. Canım Rabbim hayırlı güzel ömürler versin

    YanıtlaSil