26 Nisan 2012 Perşembe

DÜĞME İLE YAPILABİLENLER

Hayırlı sabahlar dostlar,
nasılsınız keyifler iyidir inşallah... dostlar ben eskiyen yıpranan kıyafetleri atmadan önce düğmelerini alır öyle atarım. O sebepten bir kavanozun içi rengarenk değişik değişik düğmelerle dolu bende o düğmeleri kullanmak maksadı ile düğmelerle neler yapılabilirmiş diye nette bir araştırma yaptım. İnanırmısınız öyle güzel vede değişik şeyler buldum ki resmen şaşırdım.

Şimdide size bulduğum o farklı tasarım amaçlı şeyleri göstermek istiyorum bakalım sizler beğenecek misiniz?

Yastık süslemek maksatla kullanılmış


 Dekoratif maksatlı bir kase yapılmış

 Bu tokalara da da bayıldım 


 En çok etkilendiğim şey bu oldu


 Bu çiçekleri her şeye kullanabiliriz... bunu kesin deneyeceğim çok basit vede güzel fikir


 Ne kadarda şık olmuş demi ama :)


Düz basit bir saksı yada vazoları bu şekilde renklendirebiliriz.


 Bu kapı süsüne ayrı bir şekilde bayıldım bunu da denemek istiyorum...


Çocuklar için kullanılabilir....

 Böyle bir çanta kullanmak güzel olurdu


 Bu kitap ayracı şeklide güzel fikir






Hepinize öpücükler.

2 yorum: