8 Mart 2017 Çarşamba

Enerjisa Yeni Abonelik Sistemi İle Elektrik Aboneliği Artık Daha Kolay

İnsanların en temel ihtiyaçlarından biride barınmadır. Barınmak ise kendi içinde mecburi bir gereksinim olan elektrik, su, doğal gaz ve telefon gibi kaynaklara ihtiyaç duyulur.

Tokideki sesi takip edenler bilir ki yakın zamanda bir ev taşıma olayımız oldu. Ev taşımanın ne kadar zor bir süreç olduğunu hemen hemene hepiniz bilirsiniz. Yok eşyalarını topla, kolile, Eski elektrik, su, doğal gaz gibi. aboneliklerini kapat. Sonra yeni taşınacağın ev için elektrik, su, doğal gaz gibi abonelikler için ayrı ayrı hesap açtır derken resmen bir kaos içine giriyorsun.



Enerjisa'nın yeni online işlemler menüsünde yeni abonelik işlemleri ile ilgili açılan randevu sistemi diğer abonelik sistemleri yanında çok daha kolay ve rahat abonelik yaptırmanı sağlıyor. Bu sistem eskiden olduğu gibi ne yapılacağını bilmeyerek, hangi evrakların gerekli olduğunu bilmeyerek, prosedürler içerisinde kaybolmaktan kurtarmış.

Yeni abone olmak isteyenlerin merak ettiği ve ihtiyaç duyduğu tüm bilgiler Enerjisa internet sitesinde mevcut. 7 gün 24 saat aktif olan çağrı merkezinin çalışanları 44 4 372 numaralı telefonda müşterilerin tüm sorularına ayrıntılı olarak yanıt vermekte ve yeni abonelik için randevu almak isteyenlere de randevu vermekteler. Ancak yeni aboneliğin tüm aşamalarını daha ayrıntılı görmek, isteyenler için en doğru adres Enerjisa internet sitesidir. Sitedeki yeni abonelik işlemleri butonunu tıkladığımızda yaşadığımız şehir, ilçe, işlemin yapılmasını istediğimiz tarih, saati seçiyoruz ve bazı kişisel bilgileri giriyoruz. Başvuru onaylandığında randevu günü, saati bize sms ya da e-posta olarak haber veriliyor. Bununla birlikte sitede yaşadığımız il ve ilçeyi seçerek bize en yakın Enerjisa müşteri hizmetlerinin adresini öğrenebiliyoruz. Yeni abonelik alacağımız yerde daha önceden başka bir abonelik varsa ya da ilk kez abonelik alınacaksa yine tüm işlem ayrıntılarına internet sitesinden ulaşmak mümkün.

Gayet güzel yönlendirici bir sistem. Hangi evrakların yanında bulundurman gerektiğini, nereye, ne kadar güvence bedeli yatırman gerektiğini belirten, açıklayıcı bir düzenleme olmuş. Ve gereksiz zaman harcamadan randevu alarak işlem yapılması biz tüketiciler için çok güzel bir uygulama.

Benim buradan enerjisa'yı eleştireceğim tek nokta: Randevu onay ekranına gelmeden önce yanımızda getirilmesini istenen son sayaç bilgilerinin internet sayfasından bilgi girişlerinin olması. Ve ödeme güvence bedeli ile ilgili kredi kartıyla online olarak sistemden ödeyerek ilgili dekontun bilgisini yine bu oluşturulan forma girerek daha sonra randevu onay butonuna gelmesi daha doğru olmuş olurdu. Bu sayede yanımızda hiçbir evrak ve bilgiye gerek duymaksızın ilgili randevu saatinde gider ve imzamızı atıp, gelirdik. Diye düşünüyorum.


1 yorum: