4 Mart 2017 Cumartesi

Rahat bir Nefes İçin Breathe Right Lavanta

Merhabalar sevgili arkadaşlar, bugün sizlere fikri Mühim adlı kuruluşun yeni bir projesi olan breathe right lavanta ürünü deneyimim hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak için karşınıza geçtim.

Ben bu ürünü ilk kez 2013 yılında yine bir fikri mühim kampanyasında tanımış eşim ve çocuklarıma denetmiş ve sonucundan çok memnun kalmıştım. O zamanki deneyimlerimi yazdığım yazıyı okuyunca hatırladım ki; tam ihtiyacımız olduğu bir anda bu ürün elime ulaşmış. Zira bu kampanyası da aynı şekilde oldu....

Tokideki sesi takip edenler bilir ki hamilelik sürecindeyim. Bu sebepten hamileliğin verdiği baskı ile zaman zaman nefes almakta çok zorlanıyorum. Özellikle gece yatarken nefesim tıkandığı için kalktığım anlar çok oluyor. Böyle anlarda lavanta yağı ve nane ruhu koklayarak rahatlamaya çalış-samda; tüm bu yöntemler o anda rahatlatıyor. Ancak bir müddet sonra tekrar burun tıkanıklığı yaşamaya devam ediyorum. Birde zaten kocaman karnım yüzünden doğru düzgün uyuyamam eklenince gece uyumak benim için ne kadar kabus bir durum olduğunu varın siz tahmin edin. 😞

Rahat bir Nefes İçin Breathe Right Lavanta

Yaklaşık bir ay önce faranşitiminde azdığı bir anda burun tıkanıklığı yaşadığımı ve uyurken ne kadar zor nefes aldığımdan eşime bahsedip: ''Acaba sizin kullandığınız breathe right alıp, kullansam mı?'' diye sormuş. Oda istersen bir dene demişti. Bu sözümün üzerine 2-3 gün geçti\geçmedi fikri mühim bana mail göndermiş breathe right lavanta ürününü kullanmak istiyor musunuz? diye
İstemem mi? İsterim!.. Hemi de öyle bir isterim ki ayıla-bayıla diye içimden geçirerek hemen projeye dahil oldum.😆

Ürün elime 3 hafta önce geçti. O günden bu zaman kadar her uykuda burnuma takıp öyle yatıyorum. Nasıl takıldığı zaten her bandın üzerinde resimlerle anlatılmış. O yüzden çok basit. Gece takıp, uykuya dalıyorum. Sabah kalktığımda ise hiçbir şekilde ne burnumdan çıkma nede açılma olmadan gece taktığım gibi uyanıyorum. Ki nefes problemim çözülmüş olsada  hamilelik yüzünden halen ara ara karnımın verdiği baskı ve tuvalet ihtiyacı yüzünden kalkar ve yatak içinde sık sık dönerim.

Breathe right lavanta, burnuma takınca hissedilir şekilde burun kanatlarım açıldığını ve rahat nefes aldığımı anlıyorum. Ne gece ara ara uyandığımda, nede sabah kalktığımda burnumda hiçbir şekilde tıkanma söz konusu olmadan uyanıyorum. Çok şükür ki uyku sorunumun bir nedeni olan burun tıkanıklığımı atlattım. Geri kalan karnımdaki bebiş baskısından kurtumaya ise sayılı zamanlarım kaldı.

Üstelik bu üründe hiçbir şekilde ilaç içerme olmadığı için gönül rahatlığı ile kullanabiliyorum. Yoksa diğer türlü hamile bir kadının kullanmasında sakınca olurdu.

Bazen gün içinde evde olduğum anlarda dahi burnuma bu ürünlerden takıp, evde o şekilde duruyorum. Hamilelik geçiren anneler çok iyi bilir ki nefes sıkıntısı hamileliğin en büyük baş belasıdır. O sebepten gün içinde de sık sık daralma ve nefes problemi yaşadığım anlar oluyor. Aniden dışarı çıkmam gerektiği anda ise hemen burnumdan çıkarıp, bir ıslak bez yada su ile burnumda kalan yapışkan kalıntısından hemen kurtulabiliyorum. Böylece burnumda ne bir iz nede kalıntı olmadan gönül rahatlığı ile dışarı çıkabiliyorum.

Ben üründen çok memnunum halen kullanıyor ve kullanmaya da devam edeceğim. En azından hamilelik dönemim boyunca. Sonra bakalın neler olacak burun tıkanıklığından kurtulacak ve kullanmaya gerek kalmadan rahat rahat nefes alabilecek miyim? Yaşayıp, göreceğiz....

Benim buradan tüm burun tıkanıklığı yaşayan; özellikle hamile kadınlara tavsiyem sizlerde hemen breathe right lavanta burun bantlarından edinip, kullanın. Zaten tek kullanımdan sonra hemen etkisini hissedecek ve bundan sonra devamlı kullanmak isteyeceksiniz.

Not: Ben de "Fikri Mühim" olmak istiyorum diyorsanız;
bana, sultandonmez1@hotmail.com e-posta adresinden ulaşarak;
ad-soyad ve mail adresinizi iletin; ben de sizlere davet linki göndereyim.

0 comments: