11 Mart 2017 Cumartesi

Tokideki Sesin 8 Aylık Hamilelik Günlüğü

Merhabalar arkadaşlar.
Tokideki sesin hamilelik günlüğüne 8. aylık ile devam etmek istiyorum. Aslına bakarsan yine geç kalınmış bir yazı. Neden mi? Geç kalınmış çünkü şuanda tamı tamına 35 haftalık bir hamileyim. Şunun şurasında 2 hafta sonra 9. aya girecek bir hamile olarak size yazmaktayım.

Tokideki Sesin 8 Aylık Hamilelik Günlüğü

8. ayda iyiden iyiye büyüyen karnım yüzünden hareket etme imkanım iyice kısıtlandı. Misal bir yere oturduğumda yada yattığımda destek almadan kendi başıma kalkmam imkansız hale geldi. Birde ayaklarım resmen hobit ayakları gibi oldu. Geçen hafta rutin doktor kontrolüne giderken sürekli babaanne ayakkabılarını giymekten gına geldiği için. ''Hiç olmazsa babet bari giyeyim'' diye, babetlerimi çıkarmıştım. Ama o kadar çok zorlamama rağmen o babetlere ayaklarımı sokamadım. Sonunda giymekten vazgeçip. Yine babaanne ayakkabılarına döndüm. 😒

Gittiğim doktor kontrolünün hamileler için açılmış diş bölümünden hamile iken çürümüş bir dişime de doktor tasdiki ile dolgu yaptırdım. Diş koltuğunda uzanıp, dişime dolgu yaptırırken kızım bir rahat durmadı. Sürekli kıpır kıpır kıpırdanıp, tekmeler attı durdu. 😖

Evet evet kızım diyorum. Çünkü bizim sürpriz yumurta artık cinsiyetini net olarak gösterdi...😊 Evimize Allah'ın izni ile bir cimcime gelecek. Hayırlı gelsin.... (amin)

Geçen pazar günü sıcak havayı görünce kendimizi dışarı atıp, pikniğe gittik. Çokta iyi oldu. Belkide 4 kişilik bir aile olarak yaptığımız son piknik bu. Bundan sonra Allah'ın izni ile 5 kişilik olarak gezmelerimize gidip, piknikler yapacağız...

Doğum çantamı hazırladım. Ancak halen çantanın içinde bazı eksik parçalar var. Onları da biran önce tamamlasam iyi olacak. Yoksa son anda bir yandan sancı ile uğraşırken, diğer yandan çantayı tamamlamak ile uğraşmak zorunda kalabilirim.

Efeyi halen okula götürüp-getirme işlemini ben yapıyorum. Benim o halimi gören diğer tanıdık veliler bana: ''sen daha buralarda mısın? Böyle giderse okul yolunda doğuracan'' diyorlar. Sahi ya: Ya okul yolunda sancım gelirse ben ne yaparım? Zaman zaman aklıma gelmiyor değil... Ama yinede son haftaya kadar götürmek istiyorum. Çünkü yürüyüş yapmak bana çok iyi geliyor. Belki bu sayede doğumum kolay olur. İnşallah kolay olur....

Oooo buraya yazdıkça aklıma bir sürü şey geliyor. Ama hepsini yazıp ne kendimi daha fazla yormak; nede sizleri daha fazla sıkmak istemiyorum. O yüzden burada kessem iyi olacak...

Hııı son bir şey daha; kan değerlerim de ki düşüş geçen haftaki kan tahliyesinde yükselmiş olarak çıktı. Ohhh be! Sonunda.... 🙆
Tamam tamam sustum ve kaçtım.... 🙈🙉🙊

3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım. Amin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Kız istiyordunuz oğlan dediler, onu da içinize sindirdiniz ama sonunda herşey gönlünüzce oldu, çok sevindim sizin adınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. sevgili adsız. Allah razı olsun. :) Keşke isminizi de yorumun sonuna yazsaydınız da size adsız olarak değilde, isminizle hitap etseydim :)

      Sil