18 Şubat 2013 Pazartesi

ZAR KAYBOLMUŞŞ:)

Merhabalar,

Bugün sizlere bizim evde olan tirajı komik bir olayı paylaşmak istiyorum. Eşim akşamları canımız sıkılınca oynarız diye tavla aldı. Aslında hani güzelde oldu arada oynayıp tavlayı onun kolunun altına koyup 'birdahasına öğrende gel diyorum'. onun bana dediği ise şu ee buynuz kulağı geçermiş.:)) bana kendisi öğretmişti de o yüzden ha ha ha haaaa....


Eeee benim ufaklıkların bizden ne eksiği var onlar hiç  kalır mı :) onlarda bizden gördükleri kadar kendi çaplarında oynuyorlar. Ama eşim hep uyarıyor onlar oynamadan önce 'tamam oynayın ama bak zarını vede taşlarını kaybederseniz külahları değişiriz bende sizin en sevdiğiniz oyuncaklardan birer tanesini çöpe atarım' diyor... Bizimkiler tamam baba kaybetmeyiz diyerek oynuyorlar ama bizim maymun iştahlılar tavladan da sıkılınca artık öyle dikkatli oynamayı bırakıp muzurluk peşine düştüler zarları sağa sola atıyorlar taşlar ile halının üzerinde şekiller yapıp küçük küçük şımarıklıklarına başladılar bende evi doplarken zarın birini kanepenin altında buldum onu alıp başka yere koydum. :) ne kadar gattar bir anneyim öyle demi :)) Bizimkiler in aklına yine tavla düştü. 'Anne biz tavla oynamak istiyoruz' dediler bende tamam oynayın oğlum ama bakın babanızın sözünü sakın unutmayın dedim. Onlarda tamam anne unutmayız deyip tavlayı yerinden alıp geldiler içini açtılar Efe farkında değil o taşları çizmeye çalışıyor. Ama Emir hemen zarın diğer tekini göremeyince önce bana baktı ben sanki onlara bakmıyormuşum gibi davranıyorum oda benim onlara bakmadığımı görünce  hemen Efeye telaşla 'Efe zarın diğeri nerde' dedi oda bakıp burda diye tekini gösterdi. Emir 'yok o değil öteki nerde'


Efe 'kaybolmuşş yok' dedi ve suratına asıldı ağlama moduna girmeye hazırlandı.
Emir 'Efe sus ağlama annem duymasın biz hemen yerine koyalım da bizim kaybettiğimizi anlamasınlar.
Sonra Emir yine bana baktı ben yine onlara bakmıyorum başka şeylerle uğraşıyorum oda tavlayı alıp hemen kapatıp yerine götürmek için ayağa kalktı . Bende o esnada hemen sanki onlara yeni görmüş gibi yapıp 'ne oldu neden oynamadınız' dedim.
Efe hemen unutup ' anne kayboldu' derken 
Emir hemen Efeyi çekip  ona bir 'sus dedikten sonra bana anne biz oynamak istemiyoruz çizgi filme bakacağız ' dedi.
Bende fazla uzatmadım ' tamam siz bilirsiniz' dedim.

Akşam oldu babamız eve geldi ben ona mutfakta iken olayı anlattım oda gülmekten gözlerinde yaşlar geldi sonrada 'dur bi bende onlara hadi tavlayı getirinde birlikte oynayalım diyeyim bakalım ne yapacaklar' dedi.

Sonrasında ise akşam yemekleri yenip koltuklara geçildikten sonra eşim Efeye 'Efe hadi tavlayı getirde önce seninle sonrada abinle oynayayım' dedi.
Efe yine zarı unutup hemen tamam deyip koştu tavlayı getirmeye bu esnada emirde ev ödevlerini yapıyor Efe'nin koştuğunu görünce ödevlerini bırakıp hemen Efe'nin arkasından koştu tabi bizde gizliden onun arkasındayız ne konuştuklarını dinliyouz.
Emir 'Efe götürme zarı kayboldu unuttun mu babam görürse bize kızar oyuncaklarımızı oda çöpe atar'
Efe hemen hatırlıyor 'hııı tamam'
Biz hemen yerimize geçtik bizimkilerde elleri boş geri döndüler.
Babası ' hani tavla ne oldu neden getirmediniz'
Efe ' baba biz oynamak istemiyoruz'
Babası ' hadi getirin ben oynamak istiyorum siz oynamazsanız biz annenle beraber oynarız'
Emir ' öfff baba herzaman oynamak istemezdin ne olduda şimdi oynamak istiyorsun boşver bugün oynamayın başka zaman oynarsınız'
Babası ' hadi getirecekseniz getirin yoksa ben gidip kendim getireceğim bak' dedi.

Bizimkiler babalarının çok ciddi olduğunu görünce tamam deyip ikisi de getirmeye gittiler.:))

Veee ellerinde tavla döndüler salona girer girmez Efe hemen ' baba zay (haa bu arada zayda zar demek) kayboldu' dedi.

Babası ' hani bakayım ne oldu neden kaybettiniz ben size ne dedim diye fırçalamaya başladı.
Bizimkilerde boyunlarını büküp 'tamam baba birdaha kaybetmeyeceğiz ' dediler.
babaları 'yok olmaz getirin bakalım bana sevdiğiniz iki oyuncağınızı çöpe atacağım'
Efe hemen ağlama moduna girip ' baba atma ben kaybetmedim abim kaybetti' diye hemen abisinin üzerine attı.
Emir kalırmı oda 'yalancı sen kaybettin zarları öyle sağa sola fırlatırken kayboldu' diye oda Efe'yi suçluyor.

Sonrasında eşim dayanamadı attı hakırtıyı :)) ' şunlara bak şimdide birbirlerinni üzerlerine atıyorlar bu seferlik affediyorum ama bak birdahasına affetmem diyerek zarı benden alıp tavlanın içine koydu...

Bizim evde böyle olaylar genelkle çok sıklıkla oluyor:) bazen ben diyorum ki tam bir filimlik hayatımız var hergün başka bir olay hergün başka sorunla karşılaşıyoruz. Ama herşeye rağmen onlarla birlikte herşey başka bir güzel resmen hayatımıza renk kattılar canım kuzularım benim.:)

Herneyse ben sizin kafanızı daha fazla ağrıtmayayım şimdilik bu kadar yeter sonra görüşmek üzere....:)


6 yorum:

  1. cok guzel yazmıssın olanları ya okurken cok guldım benım oglenlar henuz kucuk bırı 9 aylık otekı 3 yasında bız de buyuyunce boyle mı olucaz dıye gozumde bızım evımız canlandı... Allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım seninkilerin arasındada benimkiler gibi 3 yaş fark varmış fazla arada fark olmadığı için öyle oluyor eminimki seninkilerde öyle olur :)
      ama onlar sayesinde eminim ki her gününüz de bir ayrı olay yaşayacaksınız resmen hayatınız canlanacak bence bir yuvayı yuva yapan o çocuklar:)
      ayrıcada Allah sizden razı olsun bana böyle güzel bir yorum bıraktığınız için.

      Sil
  2. MAŞALLAH YERİM O AKILI KUZULARI BEN:)))AFERİN SİZE KUZULAR ÖPÜYORUM SİZİ CANLAR:)MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN YARUM SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim Allah razı olsun amin darısı tüm alenin başına inşallah :)

      Sil
  3. Ailenle ,çocuklarınla mutluluğun daim olsun,sevgiler:)

    YanıtlaSil