25 Şubat 2013 Pazartesi

YENİ AİLE FERDİ CİCİ KUŞ :)

İyi akşamlar,

Bugün sizlere ailemize yeni katılan bir ferdi tanıştırmak istiyorum.:) ismi cici kuş.... Kendisi bizim aileye katılalı 2 gün oldu.


Eveeeet bu bir kuş :) birçoğunuzun evinde şuanda vardır yada küçüklüğünüzden beslemişliğiniz vardır. Ama ben ilk defa evimde bir kuş besliyorum. O sebepten şuanda çocuklar kadar bende heyecanlıyım.

Biz eşimle birlikte  hayvanları severken dokunarak sevemeyen  insanlardanız. :( aslında ikimizde hayvanları çoook seviyoruz ama dokunamıyoruz. Elimi uzatıyorum tam dokunacağım yok olmuyor sanki hemen gelip elimi ısıracakmış gibi oluyor hemen korkup elimi çekiyorum. O sebepten evimde bu güne dek fanusta iki tane balık beslemekten başka hiç bir şey beslemedim. Bu duruma önceleri pek kafayı takmıyordum ama daha sonrasında baktım ki benim ufaklıklarda bizim gibi hayvanlardan ürkmeye başladılar :( onlara hayvan sevgisini daha iyi verebilmek vede hayvanlardan korkulacak bir durumun olmadığını göstermek için eve bir muhabbet kuşu aldık.


Böylelikle kuzularıma hemi arkadaş olur hemide hayvanlara karşı sempatileri artar diye düşündük. Gerçi biraz kendimizi de düşündük belki bu cici kuş sayesinde bizde hayvanlara korkmadan dokunabiliriz diye...

Aslında ben öyle hayvan olmayan yerde büyümüşte değilim çocukluğum tamamen hayvanların içinde geçti ilk okul 3. sınıfa kadar köyde yaşadım. Evimizde kedimiz, köpeğimiz, güvercinlerimiz, keçilerimiz, ineklerimiz... vb. bir sürü hayvanlarımız vardı. Böyle bir çocukluk geçirmeme rağmen neden bu kadar çok korkuyorum anlamadım. :((

Herneyse sizlerin kafanızı daha fazla ağrıtmak istemiyorum , biz cici kuşumuzla şimdilik çok mutluyuz resmen evimize kuş değilde neşe kaynağı gelmiş gibi şenlendik. Şuanda evinde besleyen yada daha önceden beslemiş olan varsa bana bir kaç öneride bulunabilir mi? Çünkü cici kuşumuz henüz daha 3 haftalık çok küçük olduğu için onu eğitmeliyiz vede konuşmayı öğretmeliyiz özellikle bu iki konuda ne yapmamız gerekiyor bilgi verirseniz çook mutlu olurum.:)



Hoşça kalın.



2 yorum:

  1. evinize hoşgelmiş cici kuş:)) çok tatlıymış,bende hayvanları çok severim eşimde kuş alalım diyordu,belki yakında biz de alırız:) benimde eskiden mavişim vardı bir kuş için belki inanılmaz ama 9 yaşında öldü,çok bağlanmıştım çok üzülmüştüm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür edrim yaaa cidden iyi yaşamış 9 yaşına kadar neden ölmüştü peki çünkü bizde çok korkuyoruz hadi öldürürsek diye:((

      Sil