26 Şubat 2013 Salı

KOMBİN

İyi akşamlar, bugün sizlere bir kombin postu hazırlamak istedim. Çünkü baktımda ne zamandan beri hiç kombin postu yayımlamıyormuşum. Bende bugün veli toplantısına giderken giyindiğim kombini sizlerle paylaşmak istedim.

Evet yukarıda da dediğim gibi bugün Emir'in okulunda veli toplantısı vardı. Emir'imin durumu tabikide her zaman ki gibi çok iyi öğretmeni 'çok memnum çok iyi durumu' dedi. :)) ee tabiki benim ağzım kulaklarımda öğretmeni dinliyorum... Canım oğlum benim beni her zaman gururlandırıyor inşallah hep bu şekilde gider.(amin)...

Herneyse ben sözü fazla uzatmayacağım çünkü şimdi size postu yayınlayıp Emir'in ev ödevlerini yapmasında yardımcı olacağım..


Okula gitmeden önce evde iken çekindiğim resim. Burada hava bugün çok güzeldi bende havaya biraz uygun giyinmek istedim. :) Benden bugünlük bu kadar ben şimdi kaçar...:)




Hoşça kalın.




8 yorum:

  1. ne guzel boyle olumlu guzel cumleler duyuyor olman oglun hakkinda.Masallah diyim

    YanıtlaSil
  2. yine çok hoş kombin olmuş.oğlunuzla ilgili böyle cümleler duymak cidden çok güzel ve gurur verici.daim olsun başarısı inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkür ederim canım Allah razı olsun aminn inşallah:)

      Sil
  3. maşallah oğluşuna allah başarısını daim etsin ..kombininde çok hoş görünüyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim amin inşallah ayrıcada teşekkür ederim.

      Sil
  4. Maşallah,ne kadar gurur duysanız az.Umarım başarıları daim olur.Çok şıksınız,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet aynen öyle o benim gurur kaynağım iyiki benim oğlum diye hergün Allaha şükrediyorum onun için:)
      sevgiler benden size olsun:)

      Sil