20 Şubat 2013 Çarşamba

ANNE KIZ PATİĞİ VEDE YAPILIŞI

Merhabalar,
bugün size yine bir patik modelini paylaşacağım ama bu patik modelinden bu sefer bir büyük bir küçük yaptım  anne kız patiği oldu :) hııı bu arada patiğimi nasıl yaptığımı merak edenler için yapım aşamasının resimlerini çektim, sizlere onu paylaşacağım umarım yapmak isteyenlere yardımcı olur. Eğer ki aklınıza bir şey takılırsa bana sorabilirsiniz.


Bu patiğime burun kısmından başlıyorum yapacağınız kişinin ayağının burun kısmına göre göz kararı biraz örüyorum daha sonrada boncuk ekleme kısımlarını yapıyorum.


Boncukları ise dörder dörder ekledim ben beyaz inci boncukları kullandım siz istediğiniz renkte vede istediğiniz tarzda boncuk ekleyebilirsiniz.


Resimde de gördüğünüz gibi boncukları ekleyerek dört sıra yapın daha sonrasında ise ön kısmını öylece bırakıp arka kısmını örmeye devam edin  böylelikle patiğinizin alt kısmını yapıyor olacaksınız. ayağınızın tabanına gelecek kadar ördükten sonra iki ucundan birleştirin. Veee son olaraktan kenarlarını yapıp bitirin :) tamam boncuklu patiğin tekini bitirdiniz şimdi sıra geldi diğer eşini yapmaya hadi size kolay gelsin... :)




7 yorum:

  1. cok cici


    merhaba hobi etkinligimize katilmak istermisiniz

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

    YanıtlaSil
  2. çok güzelller. bu anne kız olayı çok güzel oluyor. Ne şanslıyız dimi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet o konuda gerçektende çok şansılısınız bizim gibi hiç kızı olmayanlara göre:(

      Sil
  3. çok güzeller, elinize sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil