11 Ağustos 2012 Cumartesi

TOKİDEKİ SES TATİLE ÇIKIYOR VE GÖMLEK YAKASI SÜSLEMESİ....

Yolcudur abbas yol versen durmaz sözü şuan tam bana göre uyarlanmış:))  bu sene ki tatilim biraz geç oldu ama, olsun geç olsunda güç olmasın...


Yarın saat 17.00 de Konya'ya gitmek için otobüse bineceğim her ne kadar da otobüs yolculuğu beni korkutsa da mecburen otobüsle gideceğim. Çünkü eşim halen çalışıyor o izne bayramda ayrılacak o izne ayrılana kadar bende ailemi ziyaret etmek, hemide Konya da gezip kafa dağıtmak istiyorum. Bayramın ikinci  günü geri dönüp eşimle birlikte İstanbul'a 3 günlüğüne tatile çıkacağız. Ordan dönüşte de Haymana kaplıcalarına gideceğiz 2 günlüğüne :)

Hımmm bu arada ben İstanbul a ilk defa gidiyor olacağım o yüzden aranızda İstanbullu kişiler varsa nerelere özellikle gideyim bana bilgi verirlerse çook sevinirim...:)

Yani anlayacağınız canlar ben Eylül 1 ine kadar tatilde olacağım sürekli bir yerler gidip geliyor olacağım o yüzden buralara pek giremem fırsat buldukça yazmaya çalışırım ama pek zamanım olmaz. O yüzden buralar size emanet arada gelip benim bloğumada uğrayın boynu büküp bırakmayın:) Tamam mı bak söz verdiniz:)) ha hahaaa....

Yazımı sonlandırmadan önce sizlere en son yaptığım gömlek yakası süslemesi çalışmasını da göstermek istiyorum.


Saten, düz sade bir gömlekti yakasına krem inci boncukla işleme yaptım biraz renk katsın istedim. Sizce nasıl olmuş? bu şekilde güzel mi yoksa daha başka renklerde katayım mı? Biliyorum bende çok soru sordum sizlere ama son kezde şunu demek istiyorum ki acaba gömleğin kollarına da bu şekilde işleme yapsam mı? abartı olmaz mı ki?:)


Yakından gözüküşü de bu şekilde, fotoğrafı şimdi çektiğim için pek net değil ama neyse artık nasıl olsa anlaşılıyor.

Dönüşte sizlere bol fotoğraflı tatil post hazırlayacağım inşallah:)) beni izlemede kalın....


16 yorum:

  1. Hayırlı Yolculuklar Canım. Gömlek hoş olmuş, kollara da koyarsan güzel olabilir ama fazlada abartmamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım Allah razı olsun:) kollara koymak benimde aklımda ama bilmiyorum bakalım.

      Sil
  2. hayırlı yolculuklar canım sana,inşallah tatilin çok güzel geçer.İstanbul'da Piyer loti'de kahve içmeyi,Eminönü'nü talan etmeyi,Boğaz turu yapmayı,Ortaköy'de Waffle yemeyi unutma derim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah:) Allah razı olsun söylediğin yerlere gitmeye çalışacağım teşekkürler

      Sil
  3. Yolunuz açık olsun bitanem rahatlayıp bomba gibi dönmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller..Bol bol İstanbul fotosu bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tamam bol fotoğraflar çekmeye çalışacağım.:) dönünce sizinle hepsini paylaşacağım.

      Sil
  5. İyi tatiller canım, bol bol eğlen ve dinlen.Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  6. hayırlı yolculuklar canım...umarım herşey istediğin gibi olur sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sultancım İyi tatiller...
    Bu arada gömlek yakası da çok hoş olmuş...
    tatilde güzel ve huzurlu zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim.bende sizin bloğunuzu takibe aldım:))

      Sil