31 Ağustos 2012 Cuma

İSTANBUL GEZİSİ 1. KISIM

Merhabalar arkadaşlar,
su aralar pek blogla ilgilenemedim nedeni de sizlerinde bildiği gibi bu 20 günlük tatildir. :) Bu süre zarfında Konya, İstanbul vede Haymana gibi yerlere gittim daha önceki postum da Konya tatilinden bahsetmiştim. Şimdi de sizlere İstanbul tatilinden resimlerle birlikte bahsetmek istiyorum.

İstanbul'a otobandan değilde normal şehir içi yolundan gittik. Çünkü diğer şehirleri de gezerek gitmek istedik :))
Ankaradan İstanbul a gidenler bilir şu meşhur Bolu dağından geçtik. Orada ki manzara çok güzeldi bayıldım... Haaa bu arada bir o kadarda ürkütücü idi dağın tepesine gelince manzarayı izlemek için arabayı durdurup indik. İlk başlarda aşağıya bakamadım. O kadar yüksekti ki aşağıya bakınca midem bulandı. Yükseklik korkumun olduğunu biliyordum; ama bu kadar çok olduğunu bilmiyordum. 



Nasıl sizce de manzaralar şahane değil mi?



Bu resmi çekinmek için o kadar çok çaba harcadım ki anlatamam:) en son bu kısmına gelip resim çekinebildim.


İstanbul'da karşıya feribotla geçtik Şimdi de size feribotta iken çekindiğimiz resimleri göstermek istiyorum.





İstanbul'a bu şekilde geldik otelimiz Emin önünde idi. Daha sonraki postlarımda da sizlere gezdiğimiz yerlerden bahsedeceğim. Beni takipte kalın :)

2 yorum:

  1. hoş geldin canım,ge gez bitirememişsindir de sen şimdi İstanbul'u

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canım:) evete bitiremedim:( o yüzden seneyede İStanbul'a gitmek istiyorum

      Sil