9 Ağustos 2012 Perşembe

BUNA KİM DUR DİYECEK?


 Her gün kalktığımda bu şehit haberlerini duymaktan ve görmekten bıktım, artık daha ne kadar ana kuzusu bu yolda heba olacak? Şu tokinin yaptığı karakollar artık ne zaman bitecek? tüm buna benzer soruların cevabını öğrenmek istiyorum...Ayrıca da biliyorum ki benim gibi tüm Türk evlatlarının da merak ettiği sorular bunlar. Ama sosyal medya da, haberlerde sürekli bir laf kalabası yapıyorlar net bir şey söylemiyorlar.
Evet, zaman herkesin elini taşın altına koyma zamanı değil mi? Her gün bu acıları artık yaşamak istemiyoruz. Her şehit haberlerinden sonra sürekli aynı isyan, aynı durum tespiti ve aynı yorumlar içerisindeyiz. Bir evlat hiç kolay yetiştirilmiyor hele ki orada şehit olan vatan evlatlarımızın ailelerinin ekonomik durumları göz önüne alınırsa kıt kanaat geçinen bu insanların kendi üstüne almayıp kendi boğazından kısıp bin bir zorlukla yetişip büyüttüğü bu gencecik ana kuzularının ölmesini kabullenemiyorum.. 


Ne yazık ki devlet büyüklerimizin bu konuda yeterince duyarlı olmadıkları aşikar.. Bu acıyı gerçekten yaşayan ve bunların son bulmasını isteyenler sadece ve sadece kararlılık mesajları vermek yerine bu ülkenin gücüne yaraşır bir şekilde ne gerekiyorsa yapmalıdır. Burdan TOKİ Yönetmenliğine sesleniyorum:  'Lütfen artık kendimize yakışan şekilde şu karakolların yenilenmesini en kısa sürede bitirelim. Gerekirse demiyorum 24 saat aralıksız ne kadar çağ dışı durumda olan karakol varsa en modern şartlarda yapımına başlansın.'  Devlet büyüklerine sesleniyorum:  'Birazcık vicdanınız varsa bu halkın feryadına artık kulak verin ve bundan sonra başka ana babaların yüreğinin yanmaması için ve gencecik vatan evlatlarının şehit olmaması için acelelikle gereken adımları atın.'

 Ödenek sorun diyorsanız zaten hayatımızda ödemediğimiz vergi yok ki bu seferde vatani görevini bizim rahat etmemiz için yapan askerlerimiz için ödeyelim bu yüzden bizden temin edin bu karakolların ödeneklerini ben payıma düşen neyse son kuruşuna kadar hakkımı helal ederek öderim. Yeter ki siz yapın.. Allah hiç kimseyi evlat acısı ile sınamasın tabi ki ama bunun için üzerimize düşen millet olarak neyse bizde taşın altına elimizi sokalım zaman kaybetmeden.!


 Son kez şunuda demek istiyorum ki artık hiçbir ana ağlamasın!


8 yorum:

  1. Dün haberde oğlunu şehit vermiş bir annenin sözlerini aktarmak istiyorum..
    Teröriste seslenerek:Sen bir oğlumu aldın ben daha kaç tane doğuracağım biliyor musun?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar asil bir cevap Allah o şekilde evlatlarını kaybetmiş analara yardımcı olsun.

      Sil
  2. Ben artık bıktım böyle haberler duymaktan. Sen 9 ay karnında taşı,20 yıl burnunu bile kanatmamaya çalış, bir kör kurşuna şehit olsun. Yazık bizim gibi millete..
    Mustafa Kemal Atatürk Vatanı bunun için mi bize emanet etti. Emanete hıyanetlik bu olsa gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle sinopeciğim emanete hiyanetlik bu benimde iki tane yavrum var ben şimdiden korkuyorum bu yavrularımı bir kör kurşuna teslim etmek için mi yetiştiriyorum diye:(

      Sil
  3. 86 dan beri sadece askeriyeye açık olan yol, yeni gelen kaymakam tarafından normal trafiğe açılıyor!!!!!!!!Çok düşündürücü öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bu başların herşeyden haberi var terörle anlaşıyorlar sonrasında ise olan yine kime oluyor tabikide bizim evlatlarımıza

      Sil
  4. Allahım barış ve huzur içinde bir dünya nasip etsin..kimsenin evladı incinmesin..anneler ağlamasın ..yürekler sızlamasın çok acı..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok acı ama bunu bir sonu olmuyor hergün aynıo şekilde bu acı olay gerçekleşiyor.

      Sil