1 Ağustos 2012 Çarşamba

KIYMIK (BİR GERİLİM FİLMİ)

Merhabalar, bugün size en son izlediğim filmden bahsetmek istiyorum. Beni sürekli takip edenlerinde tahmin edeceği gibi yine bir gerilim filmi izledim:))


Ama ne yapayım bende gerilim tarzı filmleri seviyorum. Benim izlediğim film beni içine çekmeli vede acaba sonunda ne olacak diye merak uyandırmalı. Hani şu başından sonun ne olacağı belli olan filmler varya onları izlemekten hiç zevk almıyorum hatta kimi zaman bu tür filmleri izlerken koltuk üstünde uyuyakalıyorum..:))

 Eveeeet şimdi size isterseniz bu filmin konusu hakkında biraz değineyim. İzlemeyenler için bir ön bilgi olsun hepsini anlatmayacağım ki sizde sonunu merak edin:)) eeee filmin tadıda öyle çıkar ama demi.

Kıymık filmin ismi bu, filmde Genç bir çift romantik bir hafta sonu tatili için ormana kamp yapmaya gider fakat polisten kaçan bir tutuklu ve kız arkadaşı tarafından rehin alınmalarıyla tatil tam bir kabusa dönüşür.  Şans eseri bir araya gelen bu iki çift, kimsenin uğramadığı ücra bir benzin istasyonunda hayal bile edemeyecekleri dehşet dolu anlar yaşayacaklardır.


Polisten kaçan adam bu kişi rehin aldığı kişileri arabaları ile giderken arabanın tekeri patlıyor. Arabanın tekerini değiştirirken eline bir kıymık batıyor bu kıymık adamın sonu oluyor. Çünkü o kıymık bir tür virüsmüş vede adamın damarlarına zamanla yayılıyor.

Şimdi de size filmden bir iki kare göstermek istiyorum.


Film güzel ben çok beğendim başta da yazdığım gibi eğerki korku vede gerilim seven varsa aranızda izlemenizi tavsiye ederim.

Hepinize öpücükler.

0 comments: