5 Haziran 2012 Salı

BALON UÇURANLAR:)

Merhaba arkadaşlar, 
görüşmeyeli nasılsınız? Şuaralar nete pek giremiyorum havanın iyleşmesi bizi sürekli sokakalara vede parka atar oldu:) tüm bir kışı evde geçiren kuzucukları bu havalarda da eve sokmak ne mümkün:))

Herneyse fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum. Ben size bugün, çocukluları olanlar için güzel bir fikir buldum onu paylaşmak istedim.

Çocukların çok hoşuna gidiyor tecbübeye tabidir.:) Şahsen benimkiler bayıldı yarın ilk işim bunlardan yapmak ama ben insan yerine çocuklarımın sevdiği çizgi film karekterlerinden koymak istiyorum.


Yapmak isteyen olursa diyerekten yapım aşamalarını yayınlıyorum.









13 yorum:

  1. :)) çok eğlenceli olmuş bende yiğenime yapim bari

    YanıtlaSil
  2. harika bir fikir çocuklar için çizgi film karakterleri daha güzel olur.kesinlikle çok eğlenceli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım, bende öyle düşünüyorum

      Sil
  3. Evet eglenceli gorunuyor ama ben yapmaya kaklsam benimkiler balonlarin arkasindan aglar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benimkiler bayıldı demekki çocuklarda da tercih meselesi

      Sil
  4. çocukların kendi fotoğrafları da olabilir,güzel fikirmiş paylaşım için sağol canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel fikir çocukların resmide güzel olabilir

      Sil
  5. çok eğlenceli denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşlar, deneyelim bakalım .)

    YanıtlaSil
  8. alemsiniz cin bir fikir denemeye değer

    YanıtlaSil
  9. aaa çok güzel bu ya.. bayıldım..

    YanıtlaSil