18 Haziran 2012 Pazartesi

BABALAR GÜNÜ VE KOMBİNİ

Merhabalar sevgili bloggerler,
görüşmeyeli nasılsınız? umarım iyisinizdir. Ben şu aralar bloğumu pek güncelleyemiyorum kusura bakmayın. Sebebi ise bir sürü nedenler var. Öncelikle havaların sıcaklığı yüzünden üzerimde olan uyuşukluk, okulların tatil olması ile Emirinde evde bulunması sebebi ile pek netin bana kalmaması:(( bu yüzden analı oğullu bir mücadele içindeyiz (bilgisayarı sen kullanacasın yok ben kullanacağım şekilde) umarın en kısa zamanda bir orta yol bulabiliriz. Üstüne üstelik birde fotoğraf makinemi bir arkadaşa vermiştim bir haftadır onda olması sebebi ile pek resim çekememde bir başka sebebi.... gibi diyelim.

Hepinizinde bildiği gibi dün babalar günüydü, eee bizim evde de bir tane babamız olduğu için ben kuzularımla birlikte ufak bir program hazırladık. Önce çocukların kumbaralarını açıp içindeki çıkan paralar ile bir güneş gözlüğü almıştık babaya onu verdik. (Gözlüğün resmini çekmek istedim ama baktımda bulamadım eşim çok sevdiği için işe giderken gözlüğü takmışta gitmiş)

Sonrasında ise bir parka gidip çocuklarla birlikte güzel zamanlar geçirdik kuzular parkta oynarken bizde çay ve çekirdek ikilisini tükettik hıhııı ee parkta da en zevk aldığım ikilidir. Kesinlikle çekirdeğin dibini görmeden bırakamıyorum :)) aaa benimde çenem düştü herhalde sizi daha fazla sıkmadan ben iyisimi o gün çekebildiğim bir kaç resimlerle baş başa bırakayım.

:)) pardon pardon unuttum akşamda eşimi Bölük başına götürdüm, akşam yemeği için oda benim ona babalar günü hediyem olsun istedim.

Burda karnımız açıkmış şekilde yemek beklerken :))


Emir kendi hamburgeri gelmeden babasının köftesinden lavaş arası yapmış bile ee açık hava bizi ailecek çooook acıktırdı.


Menümüz ise ben adana istedim eşim ızgara köfte çocuklar hamburger, öyle acıkmışız ki kimse tabağında hiçbir şey bırakmadan bitirdi :)) Onun üstüne birde dondurma yedik akşama eşimle benim mide harap şekilde eve döndük.

Dünkü kombinim ise normalde giyindiğimden dahada renkli şeylerdi. Fotoğraflarda üst kısmım çıktığı için pek anlaşılmadığı için bu şekilde çekipsizlere göstermek istedim bakalım beğenecek misiniz.




Burdan tekrardan babamın vede eşimin öncelikte olmak üzere, tüm babaların vede baba adaylarının geçmiş babalar gününü kutluyorum.

Hepinize öpücükler.


6 yorum:

  1. cıvıl cıvılsın tam yazlıkmış. park gezmeleri yazın vazgeçilmezlerinden bizde de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet canım aynen, çocuklu ailelerin en güzel gezmeleri parktır.

      Sil
  2. eteğe ayrıca bayıldım...nerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sevenhıll den almıştım

      Sil
  3. iade-i ziyaret yapıyım dedim muhabbet kuşlarından :)
    kobinine bayıldım canım ama başörtünün rengi keşke biraz daha koyu bi yeşil olsaymış daha güzel olurmuş ama böylede çok güzel cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil