24 Haziran 2012 Pazar

BOL FOTOĞRAFLI AYAŞ PİKNİĞİ

 Hayırlı geceler arkadaşlar nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Beni sorarsanız aslında yorgunum eşim ve çocuklar uyudu, beni uyku tutmayınca bende sorumlu bir blogger olduğum için sizlere sıcağı sıcağına bir post hazırlamak istedim.:))
Bugün ailecek havanın güzelliğini fırsat bilip bir değişiklik olsun diye Ayaş'a pikniğe gittik. Lakin şansımıza bugünde Ayaşta da (dut festivali) varmış:)) aslında çok yorgunum o yüzden yazamayacağım bende çektiğimiz resimlerle günü size özet olarak anlatmak istiyorum. Bugünde böyle olsun demi ama..:p





İlk olarak benim canlarımla başlamak istiyorum, iki kardeş piknikte çok mutlu olarak birbirlerine sarılmış şekilde:)


Mangal yapma işi kayınlarıma kaldı zavallılar güneşte mangalı yelleyeceğiz diye su gibi terlediler.Ama bakın Allah var etleri çok güzel pişirmişler o kadar uğraştıklarına değmiş ellerine sağlık.



Yemekler yendi, çaylarımız içildi şimdi de okey sefası yapılıyor.


Başta dediğim gibi şansımıza o gün festival varmış, eeee o zaman yediklerimizi eritmek için festival alanına doğru ufak bir yürüyüş veeee Ankara'nın yerel bir sanatçısı gelmiş oyun havaları oynanıyor.



O kadar iştahlı oynuyorlardı ki bizde dayanamayıp kurtlarımızı bir güzel döktük:))





Efem ise her şeyden habersiz kiraz yeme derdinde ee oğlumun en sevdiği iki meyvedir dut ve kiraz tamda festivaline gitmişken oğlum hiç kalır mı:))


Kapanışı da sevgili kayın validemle güzel bir poz vererek kapatalım. Kombin olarak ise rahat ve beni serin tutacak şeyleri tercih ettim tabiki yine o ceketimi kullandım bu aralar ceketim sırtıma yapışmış şekilde sürekli kullanır oldum:)) Benim çok hoşuma gidiyor bir sürü çeşit çeşit kombinleme imkanım oluyor.
Benden bugünlük bu kadar izninizle şimdi dinlenmeye gidiyorum.
Hepinize öpücükler.

12 yorum:

  1. şu piknikte de okey faslını çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. ohh en iyi yapmışsınız bu havalar başka türlü çekilmiyo valla...bu arada harika görünüyosun maşallah...

    YanıtlaSil
  3. bizde dün ayaş'a pikniğe gitsek diye düşünmüştük ama gidemedik , güzel bir gün geçirmişsiniz ayaş dutsuz ve kirazsız olmaz tadını çıkarmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi keşke gelseydiniz çok zevkli geçti festival:) evet çok güzel dud ve kirazları ver insan yemeğe doyamıyor

      Sil
  4. Okey oynamayalı seneler oldu. kıskandım. BEn de Efe gibi dut hastasıyım. HAberim olsa koşa koşa gelirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimde haberimiz yoktu tamamen tesadüf oldu :)) ama iyi oldu

      Sil
  5. biz daha kiraz mevsimindeyiz duta geçiş yapamadık size afiyet olsun güzel bir gün geçirmişsiniz.

    YanıtlaSil
  6. ne iyi etmişsiniz, festival olması da ayrı bir şans.

    YanıtlaSil