8 Ocak 2019 Salı

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)

Senelerce her kuzum için ayrı ayrı emek vererek hazırladığım doğum günleri sayesinde 'doğum günü' denilince ilk akla gelen kişi oldum. :)
Hazırlaması da kutlaması da eğlenceli. Lakin kötü olan yani kuzularım gün geçtikçe büyüyor. Tabi doğal olarak bende yaşlanıyorum. Zaten en kötü tarafıda o. Efe'mde bu sene tıp ki abisi gibi tek haneli rakamlardan iki haneli rakamlı yaşa geçti. Onunda iki haneli bir yaşı var. Efe artık 10 YAŞINA GİRDİ!

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)

Her sene oğlum farklı karakterlerden seçim yaptı. Bende onun seçimine uygun bir konsept belirleyip, pasta, süsleme ve kostümleri dahil her şeyi bizzat kendim emek vererek hazırladım. Bu sene kuzum geçen seneki abisinin konsepti olan GS (galatasaray) temalı bir doğum günü istedi.

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)


Banner ve süslemeler hazır olduğu için bu doğum gününde süsleme ile uğraşmadım. Abisinden kalan süslemeleri kullandım. Ancak oğlum kafasına galatasaraylı bir bandana istediği için ona hemen en basitinden bir bandana hazırladım. Daha sonrada pasta ve ikramlıklarını hazırladım...

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)


10 Yaş Doğum Günü menüsü

  • Yaprak sarması
  • Ispanaklı ve peynirli gül böreği
  • Çörek otlu kurabiye
  • Zencefil ve tarçınlı kış kurabiyesi
  • Pudra şekerli kurabiye
  • Patatesli poğça
  • Mercimek köftesi
  • Patates salatası
  • Mısır patlatması 
  • Ve Galatasaraylı yaş pasta
Pastam lezzet olarak yine iltifatları aldı. Çikolatalı ve muzlu bir pasta yaptım. İnstagramda pastanın kesilmiş halini merak edenler olduğu için. Kestikten sonrada fotoğrafını kestim. ;)

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)

Canım oğlum umarım tüm hayatın mutluluk, başarı, sağlık ve aşk ile geçer. Öyle tatlı bir çocuksun ki sen anlatamam. Ta ki bir gün sen de benim gibi evlat sahibi olursan, işte o zaman hissettiklerimin ne kadar muhteşem olduğunu anlayabilirsin.
EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)



Şaka gibi Benim küçük ak kuzum 10 yaşına girdi. Evet her sene yaş hanesine bir sayı daha ekleniyor. Lakin sen ne kadar büyürsen büyü benim gözümde her zaman küçücük bebeğim olacaksın. Seni her zaman öpüp koklayacak, bağrıma basacağım. Sen her zaman benim canım, canımdan öte varlığım olacaksın. İyi ki varsın oğlum. Baban, abin, kardeşin ve ben seni çooook seviyoruz!

EFE'NİN 10 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (GALATASARAY TEMALI)

Hadi üfle mumlara dile dileklerini. Pastanın etrafında tüm sevdiklerin, yüreğinde umut ettiklerin olsun. Bugün ne dilediysen hepsi gerçek olsun. Canım oğlum doğum günün kutlu olsun.

Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

12 yorum:

  1. Nice mutlu sağlıklı güzel yaşlara. Benim ufak oglanla adaşlar ♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. Yaaa öyle mi? benimde ufak oğlan bu ;)

      Sil
  2. mutu-lu sağlıklı yaşlar

    YanıtlaSil
  3. nice güzel yaşlarına ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. her şey çok tatlııııı çok güzeel mutluluklar olsun hep sizeee tatlı aileyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekküür ederim deep. Amin inşallah :)

      Sil
  5. Doğum gününüzü kutluyorum. Ömür boyu güzellikler diliyorum oğlunuza ve güzel ailesine 🤗 Ücretsiz parti setleri ve fikirleri paylaştığım bloguma hepinizi beklerim http://neselisusevim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Parti süsleri satmayı düşünü yor musunuz

    YanıtlaSil