14 Haziran 2017 Çarşamba

Aranan Ayakkabı Bulundu!

Merhabalar sevgili okurlar, bugün sizlere buradaki yazımda da belirttiğim üzere kızımın 40 ı çıkınca park gezmelerine giderken ayağıma giyebileceğim. Şık, ancak şıklığından daha ziyade rahat bir ayakkabı arayışında olduğumu yazmıştım. Bu posttan sonra birkaç tane babet ve spor tarzı ayakkabı aldım. Her babet ve spor ayakkabı bildiğiniz üzere ayağı rahat ettirmiyor. Bazı ayakkabıların kalıpları standart insan ayağı şeklinde tasarlanmadığı için. Kendi numaran olan ayakkabı dahi ya ayağını sıkıyor, yada ayağını acıtıyor. Sen sanırsın spor ayakkabıları giyince ayağım o ayakkabıların içinde rahat edecek. Ama nerdeee! Bazı ayakkabılar öyle rahatsız ki topuklu ayakkabı giyersen ayağın daha rahat edeceği kesin.

tokideki ses kombin

O sebepten bende ayağım içinde rahat edebilecek, alt tabanı yumuşak,hafif bir ayakkabı arayışında iken. Newchic sitesindeki ayakkabılar hoşuma gitti. Ve oradan bir tane ayakkabı siparişi verdim. Evet sipariş ettim. Ancak hiç ümidim yoktu, itiraf etmek gerekirse. Çünkü deneyerek alınmış bir ayakkabı değil. Görerek, tahmin ederek alıyorsun. Ben bizzat ayağıma giyip, denediğim nice ayakkabıları dahi eve gelince beğenmeyip, aldığıma pişman olmuşluğum çok olmuştur. O yüzden bir 'acabam' vardı...

Ayakkabı yurt dışından geldiği için 3-4 hafta içinde geldi. Gelince ilk olarak tereddüt ederek paketi açtım. Ve içindeki ayakkabıları görünce görüntü olarak beni cezbetti. Bir müddet ayakkabı ile bakıştık. Sonrada ayakkabımı severek giydim. (Evet benim bu tarz cinsliklerim vardır.🙈🙉🙊)


Aranan Ayakkabı Bulundu!

Bir kere şunu söyleyeyim ki. Ayakkabının kalitesi ücretinden fazla... Ayaklarım ayakkabıların içinde öyle rahat ki; Dışarı giyene kadar evde ev ayakkabısı niyetine giydim. Hiç bir şekilde ayağım ayakkabının içinde ne acıdı, nede rahatsız oldu. Ayağımda sanki yok gibiydi...

Ve ilk siftahımı şimdi kızımla parka giderek yapacağım. Salopet eteğimin altına giydim. Nasıl yakışmış mı?
Ben PARKA KAÇAR BYEEE! 🙋


2 yorum: