21 Aralık 2013 Cumartesi

Reklam magnet Çerçeve Yenilemesi

Merhabalar sevgili okurlar herkese ailesi ile birlikte güzel bir hafta sonu dilerim....

Bugün sizlere kampanyadan bana eşantiyon olarak gelmiş bir magnet çerçeveyi reklam kokularını gidermek için yeniledim :) Sizlere onu paylaşacağım...

 Fikrimühim kampanyasından gelen bu magnet çerçeveyi elime aldım. Şöyle bir evirdim çevirdim ne yapabilirim diye düşündüm, sonra aklıma en basitinden yapışkan kağıt ile yapıştırıp reklam yazılarını kapatarak orijinal bir ahşap çerçeve yapısı verebilirim diye düşündüm...



Ve sonra bu düşüncemi faaliyete geçirip özenerek kapladım... Ve sonra buradan da hatırlarsınız ki yine başka bir kampanyadan gelen paketin üzerinde yer alan bu fiyongu da üzerine yapıştırdım... :)

Reklam magnet Çerçevesi Yenilemesi


Şimdi sırada tek yapmam gereken içine uygun bir resim koyup buzdolabı yada şofben takmak kaldı. Buzdolabına baktım ki orada zaten daha önceden yaptığım bir magnet var o sebepten oraya olmaz eğer bunu da koysam çok fazla kalabalık olup gözü yorabilir. Bende o sebepten boş olan şofbene taktım... Bakın nasıl olmuş?... :)

Reklam magnet Çerçevesi Yenilemesi

Umarım sizlere fikir vermiştir der ve ben kaçarım :) Malum hafta sonu bizim için eğlence ve gezme zamanı onun için hazırlanmam gerek. :)

Buzdolabı için yaptığım magneti görmek için tık tık :)

Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. çok şeker olmuş canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. o reklam yazılarını ben de sevmem..çok güzel süslemişsin canım kokos kadınsın vesselam sohbenin bile suslu:-)

    YanıtlaSil
  3. Eline sğlık çok güzel düşünmüşsün:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir fikir canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil