11 Nisan 2023 Salı

KİVİLİ MAGNOLİA TARİFİ

Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere göze hitap eden; misafirinizi etkileyecek bir tarif ile geldim. Bu tariften muzlu, çilekli, kayısılı, kivili ve şeftalili olarak yapabilirsiniz. Ben şuanda tamda mevsimi olan kivilisinin tarifini vermek istiyorum. 

KİVİLİ MAGNOLİA TARİFİ


Bu tarif hem çok hafif hem de çok lezzetli bir tarif. Sunumu ise oldukça estetik. Sadece süsleme kısmı biraz oyalayıcı. Yapımı basit olduğu için, özellikle canı tatlı isteyen kişilerin 5 dakikada yapıp dolaba kaldırabilecekleri bir tatlı çeşitidir.  

Kivili Magnolia Malzemeleri


🍈3 yemek kaşığı nişasta
🍈2 yemek kaşığı un
🍈1 su bardağı toz şeker
🍈1 adet yumurta sarısı
🍈1 litre süt
🍈1 yemek kaşığı tereyağ
🍈1 paket vanilya
🍈Muz (kivi veya çilek) de olur ben kivi kullandım
🍈1 paket burçak bisküvi

Kivili Magnolia Nasıl Yapılır?


Tatlının muhallebisi için nişasta, un, toz şeker, yumurta sarısı ve sütü alarak karıştıralım.
Tencereyi ocağa alarak koyulaşıncaya kadar karıştırarak pişirelim.
Kaynadıktan sonra ocaktan alalım tereyağ ve vanilyayı ekleyip mikser ile bikac dakika karıştıralım.
Servis edeceğimiz bardak veya kupların yarısını muhallebi ile dolduralım.
Kullanacağımız meyveyi dilimleyim bardağın kenar kısımlarına yerleştirelim. Rondodan geçirdiğimiz burçak bisküviden birkaç kaşık bardağa dolduralım.
Bardağın geri kalan kısmına muhallebi ile dolduralım.
Hazırladığımız tatlıları en az 2-3 saat buzdolabında dinlendirelim. Dilediğimiz şekilde süsleyerek servis edelim.

Yapacak olanlara simdi den kolay gelsin ve afiyetler olsun....

Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

0 comments: