14 Nisan 2023 Cuma

BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜM

 Selam blog alemi! Dün benim doğum günümdü biliyor musunuz? Bir yaş daha büyüdüm 😑 Evet artık doğum günlerim beni üzüyor. Çünkü her sene biraz daha yaşlanıyorum hissine kapılıyorum artık. Eskiden rakamların bir önemi yok. Önemli olan hissettiğin yaştır diyordum. Ama artık rakamlarda maalesef ki önemli olduğunu biliyorum. 😕

Herneyse biz asıl o güne gelelim. Bu senede bildiğiniz üzere 13 Nisan Ramazan ayına geldi. Birde ev taşıma telaşımız var. Onun için benim doğum günü karembole gelecek kimse hatırlamayacak düşüncesine kendimi alıştırmaya çalışıyordum. Çünkü eşimi biliyorum. Bu durumu kullanıp hatılamamaya verecek yada kuru bir "doğum günün kutlu olsun aşkım" sözü ile geçiştirecekti. Ki o sözü dahi unuttu. 😡

Sabah birlikte yine toplu taşıma ile işe gittik. Yolda giderken herşeyden konuştuk, ama doğum günümden hiç konuşmadık. Ben iş yerime gelince indim. Yolda iş arkadaşım doğum günümü unutmayıp kutlayınca; bende gün içinde eşimle telefon ile konuşurken ufaktan bir sitem attım. Ve mesai süresi bitip eve geldim. Evde iftarlıkları hazırlayıp, iftarımızı açtıktan sonra Miray'ım dayanamayıp: "Anne biliyor musun biz sana pasta aldık" dedi. Miray söyleyene kadar benim haberim yoktu. Emir'im ilk göz ağrım kendi harçlıklarından biriktirdiği para ile ben işten gelmeden önce gidip pasta alıp, fırının içinde saklamış. Bu çocuklar kime çekti böyle 😜 Bu süpriz romantiklik duyguları diyeceğimde eşimde öyle bir şey olamadığını hatırlayıp, tamam tamam sustum. Aynı ben diyorum 😝


Bu yıl benim için bambaşka bir hayat oldu. Ocak ayında memurluğu kazandım. Mart ayında iş yerime yakın bir yere taşınmaya karar verdik, Nisan ayında da ev tuttuk Ve taşınacağız inşallah...

Henüz yıl bitmedi. Daha baş aylardayız. Bakalım diğer aylarda neler yaşayacağız yaşayıp, göreceğiz. 

Tabi ben bu şekilde blog yazmaya devam edersem buraya yazarım. Sizde böylece okuyup, öğrenmiş oalacaksınız. Benden şimdilik bu kadar.

Hııı bu arada bu günde eşimin doğum günü :) Ne dersiniz bende onu unutup, doğum gününü kutlamayayım mı? Neyse büyüklük bende kalsın bende ona bir pasta alıp, eve giderim. 😂

2 yorum:

  1. Sevgili Sultan, artık eskisi kadar sık yazmıyorsun ama ara ara bakıyorum yeni yazı var mı diye. Büyük oğlunun bakışları dikkatimi çekti; derinleşmiş, olgunlaşmış, büyümüş. Genç bir adam var olma yolunda. Yolu açık olsun. Sevgiler. Pınar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar Pınar hanım evet buraları çok ihmal ettim. Aslında sürekli aklımın bir köşesinde ama nedense elim bir türlü yazmaya gitmedi. Ama sizin bu yorumunuz beni motive etti en kısa sürede tekrar yazacağım inşallah.
      Evet büyük oğlum genç bir delikanlı oldu. Rabbim sağlıklı ömürler versin onlara hatta tüm yavrucuklara (amin)

      Sil