3 Ocak 2017 Salı

EFE'NİN 8 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Örümcek Adam Temalı)

Merhabalar sevgili okurlar;
Bugün benim ak kuzumun doğum günü yazısını paylaşmak için karşınıza geçtim. Bu yıl diğer yıllara nazaran biraz daha zor bir hazırlık süreci geçirdim. Malum karnım iyice ortaya çıktığı için hazırlıklarda eğilip, kalkmakta biraz zorlandım.😐 Ama aşağıdaki karede de gördüğünüz üzere onun o yüzündeki gülümseme tüm yorgunluğumu unutmama yetti. Onun gülümsemesi ve mutluluğu için yorulmaya değer...

spiderman  temalı bir doğum günü

Efe doğum günlerinde bu tarz karakterlere girmeyi çok seviyor. Daha bir doğum günü biter bitmez. Hemen ertesi sene ne olacağını düşünüp, kararlaştırıp; benden istekte bulunuyor. 😄
Geçen seneki küçük asker temasından sonra: ''anne 8 yaş doğum günümde de spaydırmen olmak istiyorum'' demişti. Onun istekleri benim için; bir emir olduğundan bende nacizhane, elimden geldiği kadar küçük spiderman  temalı bir doğum günü hazırladım.

Örümcek Adam Temalı

Öyle büyük şatafatlı bir doğum günü yerine, içten ve samimi bir doğum günü oldu. Maksat çocuklar sevinsin. Eeee onlarda çok mutlu oldu! O zaman tam yerinde ve kararında olmuş diye bizde sevindik.
Pasta ve bannerleri yine benim el emeğim ile hazırlanıp, tek tek boyandı. İkramlıklar ise tamamen Efe'nin sevdiği yiyeceklerden oluşmakta idi... Un kurabiyesi, tarçınlı kurabiye, elmalı kurabiye, tuzlu çubuklar, küçük simitler, peynirli ve patatesli börekler ve çikolatalı top kekler vardı. Ve birde tabi gecenin yıldızı örümcek adam figürlü yaş pasta...

spiderman  temalı bir doğum günü


Bizim için eğlenceli ve güzel bir doğum günü daha hatıralarımızda ve fotoğraf karelerimizde anı olarak kaldı. İnşallah ilerleyen yıllarda bu fotoğraf karemize minik bir bebek daha eşlik eder. Böylece mutlu küçük ailemize bir kişi daha eklenerek çoğalmış oluruz.
Hııı bu arada 8 yaş; Oğluma huzur, sağlık ve mutluluk getir. Olur mu???

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık nice güzel yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah sağlık sizlerle nicelerini kutlasın inş. Efe'ye aydınlık başarılarla dolu bir yaşam diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Amin inşallah :)

      Sil