19 Ağustos 2014 Salı

SİGNAL WHİTE NOW GOLD ÜRÜNÜ HAKKINDAKİ YORUMLARIM

Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere fikri mühimin yeni kampanyası olan signal white now gold kampanyası için bana gönderilen paket hakkındaki düşüncelerimi sizler ile paylaşmak istiyorum...

Ramazan bayramında bu postta da yazdığım üzere memlekete tatile gittim. Eeee tatil, üstelik birde bayram tatili olunca gelsin şekerler, lokumlar gitsin baklavalar, tatlılar şeklinde her evde farklı birbirinden lezzetli ikramlar gelince yememek olmaz. Üstelik gelen ikramlar ye beni ye şeklinde de olunca gel de yeme :) seklinde olduğu için ister istemez tatlı şeker türünü biraz abarttık. Tabi tatil modunda olunca insanın hiçbir şey yapası gelmiyor o sebepten dişlerimi de bir gün fırçalarsam iki gün fırçalamadım. :(

Bu şekilde günler geçerken bana kargodan telefon geldi... 
-Sultan hanım bizde paketiniz var adres güncellemesi yapmak için aradık yarın paketiniz evinize gelir şeklinde...

 Ben ise:

-Ben şehir dışındayım paket evime değilde eşimin iş yerine gelsin diyerek eşimin iş yeri adresini verdim.

Ertesi gün paket eşimin iş yerine gelmiş... Eşim vede çalışma arkadaşları meraklı olduğu için paketi açıp içinde ne olduğuna bakmışlar. Paketin içinde olanlar şu şekilde imiş...

ürün yorumu, fikrimühim kampanyası, diş sağlığı, sağlıklı yaşam, kampanyalar,


1 Adet Orijinal boy Signal White Now Gold Diş Macunu
1 Adet Signal Ultra Reach Diş Fırçası  
10 Adet Deneme Boyu Signal White Now Gold
10 Adet Gratis %40 İndirim Kuponu

 Eşimin arkadaşları signalin yeni ürünü olan bu dış macunu hepsi merak etmiş ve deneme boylarını herkes birer tane alıp deneme boyu kalmayanlara ise Gratiste geçerli olan indirim kuponlarını alıp. Bana orjinal boylu Signal White Now Gold diş macunu vede signal ultra reach diş fırçasını bırakmışlar.. :) 

 Gerçi bu durum isabetlide olmuş. :) Bu sayede benim dağıtmam gereken deneme boyu vede kuponları eşimin sayesinde herkese dağıtılmış olmuş... )

Tatil dönüşünde ise masanın üzerinde duran kutu vede içindeki ürünü hemen gözüme ilişti sonrada ayna karşısına geçip dişlerime baktım... Ve kendi kendime ''bu bana doğanın bir mesajı olsa gerek tamda ihtiyaç duyduğum şu sıralarda ilk karşıma çıkan ürünü hemi denemek hemide dişlerime eski beyazlığına kavuşma şansı vereceğim'' diye düşündüm ve hemen kullanmaya başladım...

Sonuç olarak ise, ürün signalin diğer ürünlerine nazaran daha farklı vede sonucu daha güzel bir ürün... Özellikle içindeki yoğun maviliği dişini fırçalarken tüm dişlerini kapladığı için sanki daha ferahmış gibi bir his veriyor. Benim için bu aralar kullandığım vede memnun olduğum dış fırça vede macun markam bunlar...

Hımmm bu arada bu postu hazırlamadan bir gün öncede eşime sordum. 

-Arkadaşlarına sor bakalım onlarda denemiş mi? Sonuçtan memnun muymuşlar? Diye sordum...

Oda işe gidince arkadaşlarına sormuş... Ve herkes ''deneme boylarını bitirdik ve hemen gidip yeni bir tane signal white now gold aldık kendimize bu sayede bizlerin yeni diş macunu markamız oldu demişler.... '' Eşime vede bana bu ürünü tanıştırdıkları için teşekkürler etmişler... ):

Eeee onlardanda tam not alıp, teşekkürler de aldığımıza göre sıra geldi benim teşekkürüme :)

Teşekkürler signal, teşekkürler fikri mühim.... :)

Sizin sayenizde daha güzel gülümsememeler vede daha beyaz dişere sahip olacağız...

Hoşça kalın.


Katıldığım diğer fikrimuhim kampanya yazılarımı okumak için ise tık tık

2 yorum: