12 Ağustos 2014 Salı

2014 KONYA TATİLİNDEN KARELER

Selam millet, ben geldimmm!... :)  10 günlük konya tatilinde sonra evime, eşime, bilgisayarıma, bloğuma ve tabikide sizlere kavuşabildim :)

Her ne kadar 10 gün deyince uzun bir zamanmış gibi gelse de benim için dolu dolu su gibi aktı geçti... Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu tatilinde sonu dün akşam 19.30 da geldi.. :(

Tatilde neler yaptığıma gelirsek... İsterseniz kısa kısa yüzeysel olarak anlatayım. Çünkü tatilde öyle farklı yerler gezip farklı yerler keşfetme şeklide değilde akrabalar ile görüşüp özlem giderip bol sohbetler eşliğinde geçti.

Bayramın 4. günü akşam saat 9 da hızlı tren ile Efe ile birlikte yola çıktık. Amca oğlu Tahir beni gardan alıp evine götürdü bir gün onun yanında kalıp yeni aldığı evini de görmüş oldum...

Daha sonra kız kardeşim Gülay'ın yanına gidip iki gün onlarda kaldım bu iki gün içinde amca kızı Fatma'nın da evine gidip onunda yeni taşındığı evi görüp yemek vede çay içip bol bol sohbetler ettik...

Kız kardeşim ve eşi akşam üzeri benim gelmem şerefine beni pikniğe götürdüler.. :) Akşamın serinliğinde açık hava eşliğinde piknik yaptık.

2014 KONYA TATİLİ

Ne demişler sayılı günler çabuk geçer... Gerçekten de öyle imiş Konya da ona git buna git derken birde baktım ki 3 gün geçmiş bile... Eee tabi ki havada o günler içinde aşırı sıcak o sebepten Efemin bünyesi daha fazla dayanamadı ishal vede kusma olduğu için Ilgına iner inmez hemen ilk işim oğluşumu acile yetiştirmek oldu... :(

2014 KONYA TATİLİ

Kuzuma hemen serum takıp kan tahlilleri yaptılar... Allah'tan büyük bir sorun yokmuş da serumu bittikten sonra tekrar iyileşip eski enerjisinden daha da çok enerjik olarak ortalıklarda dolaşmaya başladı...

Oğluşumun hastalığı da korktuğum gibi olmadığı için iki gün içinde bulantı vede ishal şurupları içerek tamamen atlattı.

Konya Ilgına gidince hemen yokluğunu hissettiğim onun içinde sanki onu gerçektende orada görecekmişim gibi her sene büyük bir özenle gittiğim yere babaannem, oğlum vede erkek kardeşimin oğlu ile gittim. Yolda giderken de onlara annem hakkında bilgiler verip anneciğimi torunlarına tanıtmaya çalıştım. Ben annemi onlara anlatırken büyük bir sessizlik ile pür dikkat beni dinlediler. Umarım beni anlamışlardır...

2014 KONYA TATİLİ

Canım anneciğim senin yerini, yaşıma geldim ama daha dolduramadım... :( Sanırım hiçte dolduramayacağım senin yokluğun gün geçtikçe dahabda büyüyerek hayatımda büyük bir boşluk olarak kalacak...

Eeee Konya'yı gezdim Ilgın'ı da gezdim şimdi sıra köylere geldi diyerek son 3 günüde önce baba memleketi olan vede ayrıca benim çocukluğumun geçtiği köy olan Büyük oba köyünü daha sonrada annemin memleketi olan en son 7 sene önce gittiğim bir yer olan Dığra'ğa da gidip teyze oğlumun düğünü de görmek nasip oldu...

2014 KONYA TATİLİ

Dığrak düğünü daha önceden hiç görmek nasip olmamıştı bu ilk oldu annemin memleketinde onun yokluğu içime oturduğu için boğazımda bir düğüm gibi takılsa da annemden hatıra olarak kalan teyzelerimi vede dayımı tekrardan görmek iyi geldi...

2014 KONYA TATİLİ

Bana annemi hatırlatan kişiler...

Babamın köyü düz bir bozkır öyle dağlarında ağaçlar yok. sular akmaz... Ama annemin memleketi ise tam tersi dağları çamlar ile kaplı her köşesinde şırıl şırıl sular akar gerçi bu gittiğimde o suları pek göremedim hemen hemene büyük bir çoğunluğu kurumuş.. :(

2014 KONYA TATİLİ

Toprağı ise yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi kırmızı güzel bir toprağı var bizim köydeki gibi bom boz değil...

Veee sonuç olarak bu 10 gün zarfında uzun süredir görmediğim kişileri de gördüğüm büyük özlemleri bir nebze olsun gidermeye çalıştım. O sebepten benim için farklı yerleri görmemiş olsam da güzel bir tatil oldu... Tatil demek benim için farklı yerleri görmek demek derdim her zaman ama bu senen daha iyi anladım ki bazen çocukluğunda gittiğin ama uzun süredir gitmediğin yerleri görüp çocukluğunun beraber geçtiği kişileri görmekte insana çok daha iyi geliyormuş... :)

Kah gezerek, kah eğlenerek, kah sohbetler ederek, kah hasta hanede, kah mezarda üzülerek, kah düğünlerde eğlenerek.... bir Konta tatili daha bitmiş oldu... Darısı diğer Konya tatillerine der ve ben kaçarım.

Hoşça kalın.

Geçen seneki Konya tatilimi okumak isteyenleri ise buraya alayım....

0 comments: