8 Ekim 2012 Pazartesi

tokideki Sultan'ın günleri 3

 Merhabalar sevgili okurlarım,
sizlere en son postumda da yazdığım gibi Emir'in 1. sınıf dönemi bizi biraz zorluyor :( hafta içi yoğun temponun yorgunluğunu hafta sonları bir yerlere giderek gidermeye çalışıyoruz. Bu hafta sonunda ise cumartesi günü eşim işe sabah beni uyandırmadan gitmiş. Canım bana kıyamamış uyusun diye kaldırmadan gitmiş:)) bende de nasıl bir uyku varsa artık saat 11.00 e kadar uyumuşum. Tabiki benim ufaklıklar da  benimle birlikte uyumuşlar ee onlarda tabiki yoruluyor:( 

Sabah kalkınca güzel bir kahvaltı hazırlayarak kuzularımla birlikte kahvaltımızı yapıp ev işerini bitirdikten sonra eşim saat 14.30 da işten geldi. O işten geldikten sonra hep birlikte cumartesi pazarına gittik. E ee kış geliyor turşu kurmam lazım turşuluk malzemeler aldım daha sonrasında ise markete gidip aylık alışverişimizi yaptık. Aylık alış verişimizi genellikle büyük marketlerde yaptığımız için marketin üst bölümünde fast food bölümü vede çocuklar için oyun alanları oluyor. O sebepten bizde tüm alış verişimizi yaptıktan sonra üst kata çıkıp hep birlikte karnımızı doyuruyoruz daha sonrasında ise biz dinlenip sohbete koyuluyoruz çocuklarda oyuna....

Cumartesini bu şekilde geçirdikten sonra, pazar günü havanın güneşli oluşunu fırsat bilip pazardan aldığımız hamsimizi mangal yapmak için Yenikentin dışında ağaçlık, sakin, kimsenin olmadığı bir yerde küçük bir piknik yaptık. Resimde de eşim mangalı yellerken hali:))


 Benim pazar günü kombinin, salaş olmak istedim rahat hareket edip çocuklarla birlikte top oynayabileyim diye:)


Her güzel günlerin bir sonu olduğu gibi bu hafta sonunu da bu şekilde bitirip pazartesi temposuna başladık...
Altta kıi resimde oğlumun istiklal marşını söylemek için sıraya geçtiği haller. Bakar mısınız daha 'hazır olun' ne demek olduğunu bilmiyor gayette rahat şekilde eli cebinde etrafına bakınıyor:))


Bu resimde ise sırayı bozmadan öğretmeni vede arkadaşları ile birlikte sınıflarına giderken...



Sınıflarına girince öğretmenine rica edip Emir ile birlikte resimlerini çektim.



Benden havadisler bu şekilde şimdi izninizle sizlerin postlarını okumak istiyorum.



4 yorum:

  1. 1.sınıf en zoru çocuklar için de aile içinde.Kolaylık versin inşallah.güzel havaların tadını çıkarın valla en güzeli açık hava bence de :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle imiş herkes diyordu ama tabiki ben ne derece zor olduğunu anlamıyordum başıma gelince anladım hakikaten zormuş.ayrıcada teşekkür ederim evet bu havaların en güzel şekilde tadı açık havada çıkıyor:)

      Sil
  2. yakışıklı oğlun arkadaşının elinide hiç bırakmıyo:))çok tatlılaryaaa.maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle ikiside çok iyi anlaşıyorlar:)) teşekkür ederim Allah razı olsun.

      Sil