30 Ekim 2012 Salı

kurban bayramının 2. vede 3. günü

Günaydınlar sevgili canlar,
bu sabah sabah yazdığım ilk yayın :) normalde bu saatlerde ya uyuyor olurum yada oğlumu okul için hazırlardım. Ama bu saatlerin alınması beni bugün yanılttı:) evdeki tüm saatleri geri almama rağmen cep telefonun saatini almayı unuttuğum için bir saat erken telefonum çaldı. Tabi ben uykulu uykulu daha olayın tam farkında değilim. Tam Emirimi de kaldıracaktım ki duvar saatine bakınca gördüm daha bir saat var.:)

Eeee benim uykuda kaçınca evde boş durmaktansa bu sakin ortamı değerlendirip, beklemede olan son bayram postumu sizler için yayınlayayım dedim.


Kurban bayramın 2. günü genellikle evde gelen misafirleri ağırladım. O yüzden  kot pantolon ve uzun kazak şeklinde olmayı tercih ettim. Pantolonum yeni değil daha önceden vardı ama uzun kazağımı Ankaralılar bilir giyim dünyası diye bir yer var, oradan çok makul bir fiyata aldım...:) Çok da hoşuma gitti. Giyim dünyasına bir bakmanızı tavsiye ederim güzel şeyler var.




Bayramın 3. günü ise çocukların emrine adede olduk onlara sorduk nereyi isterseniz oraya götüreceğiz diye..
ikiside bir ağızdan hayvanat bahçesi diye tutturunca:) hayvanat bahçesine gittik. Gerçi hava biraz bulanık olduğu için maymunlar filan camekanın içinde idi ama olsun onlar yinede çok mutlu oldular. En çok da bu maket olan dinozoru izlerken...



Bayramın 3. gün kombinide bu şekilde idi boydan daha yakın hiç fotoğraf çekinmemişim. O yüzden bu şekilde idare edin:))

Geometrik kesim borda rengi bir etek üstüne bluz olarak ise bayramın 1. günü giydiğim siyah bluz, en üste kısa kaşe mont, altına ayakkabı olar ise sivri burun bir çizme tercih ettim.



Efem elinde şemsiye hayvanları izlerken:))




Kuzucuklarımın babalarına ardı arkası kesilmeyen sorular sorup bunalttıkları an...:)




4. vede 5. gün ise evde takıldık Emir'in ev ödevlerini yaptırdık. Haa birde evin şeklini değiştirdik

böylece bir bayramıda bitirdik, Allah nice güzel bayramlar görmeyi nasip eder inşallah....

Bu arada bu kurban bayramı olduğu için tabiki kurbanda kesmek lazımdı. Biz kurban olarak bir koç kestik, kurban kesimine eşim kardeşi ile birlikte gitti biz gitmedik o yüzden ben görmedim. Eşime fotoğraf makinesini vermiştim resmini çek diye ama oda resim değil tam kurban kesilirken anının videosunu çekmiş. O yüzden kurbanımızın resmi yok.

2 yorum:

  1. Dolasmissiniz ne guzel oooh mis!..biz el yanak optuk bol bol o da guzeldi :)
    Sevgiler canimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım dolaştık ama 3. günü dolaştık o el yanak öpme işini biz bayramın 1. günü yaptık sabahtan geç saatlere kadar ancak bitirdik:)

      Sil