28 Kasım 2019 Perşembe

SİVRİHİSAR GEZİSİ (EGE BÖLGESİ GEZİSİ 5. KISIM)

Merhabalar sevgili okurlar bugün sizlere Ege Bölgesi Gezisi yazı dizimin son kısmı olan Sivrihisar gezisini paylaşmaya geldim. Evet evet biliyorum biraz geç kalmış bir post; ama olsun geç olsunda güç olmasın diyelim ;)

SİVRİHİSAR GEZİSİ


Sivrihisar: Tarih süresince pek çok medeniyetlere ev sahipliği yapmış. Anadolu'daki ilk yerleşim yerlerinden biri. Nasrettin hocası, Hızır beyi, Yunus Emresi gibi bir çok aliminde bulunduğu şehirler arasındaymış. Biz İzmir dönüşü ikindi vakti uğradığımız için öyle her yerini gezmek mümkün olmadı. Ama bu kısa süre zarfında bulunmak bile bu güzel şehrin aklımda kalmasına sebep oldu. Yine tekrardan uğrayıp, bu sefer her yerini sindire sindire gezmek istiyorum.

SİVRİHİSAR GEZİSİ

Bizim gördüğümüz yerler Ermeni kilisesi olarak bilinen asıl adı Surp Yerrortutyun olan kiliseyi, Saat kulesi ve Metin Yurdanur açık hava müzesini gezdik. Gezdiğimiz yerleri videoya çekmiştim. Onları düzenledim. İzlemek isteyenler için videoyu aşağıya bırakıyorum. 




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

6 yorum:

  1. O zaman videomuz ile biz de kısa bir gezinti yapalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gezi olmuş detaylar içi bakayım hemen videoya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) iyi seyirler o zaman sana canım

      Sil
  3. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen şimdi geliyorum :)

      Sil