20 Kasım 2018 Salı

GÖLGEDE AŞK KİTAP YORUMU

Yazar: Burcu Yüzgeç

Sayfa Sayısı: 351

Yayın Evi: Penguen Yayınları

GÖLGEDE AŞK KİTAP YORUMU

Burcu Yüzgeç'in ilk kitabı olan gölgede aşk kitabı bana yazarın kendisinden imzalı olarak hediye edildi. Elime ulaşır ulaşmaz elimdeki kitabı bitirince hemen okumaya başladım.
Kitabın ismi 'gölgede aşk' olduğuna göre bir yaz aşkını anlatıyor diye düşünerek kitaba başlamıştım. Ancak gölge burada havanın verdiği gölge değil. Hayali bir insanın gölgesi; daha doğrusu gölgesi olmayan güzel Olivia olarak karşımıza çıkıyor.

İsterseniz daha anlaşılır olması için kitabın konusundan kısaca bahsedeyim. İtalyan şapka tasarımcısı Olan Martin bir tur ile Oxford'a gidiyor. Turdaki rehber olan Alvin Martin'e burada hayran oluyor.
Ancak yakışıklı Martin Bir okul binasının bahçesinde Olivia'yı görür görmez aşık oluyor. Henüz hayali biri olduğunu bilmeden ona çarpılan Martin, Olivia'yı hayali olduğunu anlıyor. Tabi anlaması kolay olmuyor. Bir sürü serüven ve macera kitapta sizleri bekliyor.
Martin tüm olayları kavradıktan sonra bir taraftan onu seven canlı gerçek kadın, diğer taraftan aşık olduğu ama bir türlü ulaşamadığı hayali kadın arasında kalır. En sonunda arkadaşının da yönlendirmesi ile gerçek olana yönelir. Ancak son anda yaptığı hatayı anlar. Peki ya yaptığı hatasını telafi edebilecek mi? Yoksa onu sonsuza dek kaybedecek mi? Gibi bir sürü esrarengiz olaylar en sonunda çözülüyor...

Bir Türk yazarının Martin, Olivia, Natalie, Trish, Gilberto gibi yabancı karakterden oluşan bir kitabı ilk defa okudum. Bence çokta güzel olmuş. Çünkü yazar kitapta Oxford tur rehberi gezisini anlatırken yada Alvin'in İtalya'ya gittiğinde Martin'in onu İtalya'yı gezdirdiğinde sanki bende onlarla birlikte geziyormuş gibi heyecanlanıp, eğlendim. 

GÖLGEDE AŞK KİTAP YORUMU


Son olarak Burcu Yüzgeç kalemine sağlık çok güzel bir eser olmuş. Bu güzel eseri bana da göndererek benimde okumama sebep olduğun için bir kezde buradan teşekkür ederim...



Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

4 yorum:

  1. ismi de içi de güzelmiiş :) telafi eder yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Oldukça güzel bir yorum olmuş. Merak ettim mutlaka okumaya çalışacağım. Bu tarzda çok fazla roman bulamıyoruz.Tavsiyen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim romantik, aşk kitabı seviyorsan hiç vakit kaybetmeden oku. Üstelik içinde merak edeceğin zamanlarda oluyor. İyi okumalar...

      Sil