14 Kasım 2018 Çarşamba

Fikrimühim ve Hünnap Projesi

Selamun Aleykum sevgili blog okurlarım. Şimdi bloğuma baktımda en son eylülün 7 sinde bumerang reklamı yayınlamışım başkada ne yazı yazmışım nede reklam. Buraları çok boş bıraktım biliyorum; ancak gerekçem var. Buralara uğrayamadım çünkü, kpps ye hazırlandım. 3 aylık kpss hazırlanma süresi ondan sonra sınav vakti. Sınavdan sonra sınavın psikolojisi ve en son nezle denen illet hastalık yüzden sosyal medyalar dahil paylaşım yapamadım. Gerçi fenada olmadı. Benim için internet detoksu oldu. Ama artık bitti. Bundan sonra yine buralardayım. Sizlerle paylaşacağım konular yığıldı. Hepsini tek tek paylaşacağım...

Gelelim asıl konuya benim bloğa dönmemi hızlandıran fikri mühim paketini paylaşmaya. Uzun zaman önce gelmesini beklediğim ancak gelmediği için tamamen unuttuğum paket pazartesi günü elime ulaştı.😍


Fikrimühim ve Hünnap Projesi

Fikrimühim bu kampanyasını minik yavrucuklar için düzenlemiş.
Hünnap, yeni nesil keçi sütlü bebe bisküvisini ben de kızım da çok sevdik. 😍 Keçi sütü, tam buğday unu, keçiboynuzu unu ve hurma pekmezi kullanılarak üretilmesi ayrı bir güven verdi. 👍 Ayrıca kutudan çıkan
#biodesis probiyotikli yoğurt mayası ve
#hünnapkeçiboynuzuözü de merak ettiğim denemek istediğim ürünlerdi.
#hünnapstilltea emzirme döneminde kullandığım faydasını gördüğüm bir üründü. Halen emziren bir anne olarak çayı hemen  demleyip, afiyetle içtim.

Fikrimühim ve Hünnap Projesi

 Buarada benim minik prensesim 19 aylık oldu bile. Yeni yazılarda görüşmek dileği mutlu günler...


Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

8 yorum:

  1. Kalemize sağlık 😊 geçmiş olsun kpss stresi vücut sistemini zayıflatıyor cidden havalar da eklenince ... Tekrardan geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı. Aynen öyle kpss stresi vede havalar birleşince benim vücut eror verdi. Neyse çok şükür şimdi eskisine nazaran daha iyiyim

      Sil
  2. geçmiş olsuuun. bebiş çok tatlııı. proje için de saol yaaa bildireyim ilgilenenleree :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler deep :)
      şimdi senin bloğuna bende misafir olacağım. Uzun süredir sadece kendi bloğumu değil, sizlerin bloğunuda çok ihmal ettim biliyorum :(

      Sil
    2. olsuuun yine burdasın işteğğğğ :)

      Sil
  3. Ben de üyeyim fikri mühime puan zor birikiyor ama proje fikri güzel. Ben de yazacaktım elim ermedi henüz. Geç geliyor biraz keşke daha sık gelse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ürünler biraz geç geliyor. Üstelik bu tarz projeler uzun aralıklar sonucu yenileniyor. Bu konuda sanırım tüm fikrimühim üyeleri şikayetçi. :(

      Sil