24 Nisan 2018 Salı

Konseptli aylık fotoğraf çekimleri

Merhabalar arkadaşlar...

Bu hafta sonu Konya'dan misafirim vardı. Onları 2 günlüğüne ağırlayıp-uğurladık.

Pazartesi günü ise Efe'nin 23 Nisan törenine katılıp, oğluşumu izledim. Tabi yine izlerken göz yaşlarıma hakim olmadım. Ne olacak benim bu ağlak halim, inanın hiç bilmiyorum!...  😌  O günler için resim ve videolar blogcusultan instagram sayfamda var. (Bu arada henüz aranızda takip etmeyenler varmış. Kuşlar haber veriyor, ona göre...  😉 )

Bu yayını hazırlamakta ki amacım; kızımın 1. aydan 12. aya kadar çektiğim konseptli fotoğrafları bir slayt halinde hazırlayıp, onu youtebe yükledim. O videoyu burada da paylaşmak istemem.  Bakalım hazırladığım slayt gösterisini beğenecek misiniz? 😖

İyi seyirler...




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

9 yorum:

  1. Çok mutlu olacağı yılları olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu huzurlu yaşlara inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Amin inşallah cümlemizin evladı ile birlikte...

      Sil
  3. daha nice güzel yaşları olsun inşallah canım benim ...Bu arada Öykü mimine yorum yazmıştın ya canım benim ben yanlışlıkla taslak olanı paylaşmışım bunun için çok özür dilerim rica etsem o güzel yorumunu yeniden yazar mısın şimdiden Çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sessiz kaldım. Geç dönüş yaptığım için kusura bakma. Malüm bu günler yoğundum. Hemen şimdi yazmaya geliyorum. ;)

      Sil
  4. mirayın ayaklarını ısır benim içiiin :)

    YanıtlaSil
  5. Teknolojinin gelişmesi ile beraber, fotoğraf makineleri hayatımıza iyice girdi. Artık neredeyse tüm önemli anlarımızı ölümsüzleştirmeye ve sevdiklerimize ileride bu anları hatırlamak için fotoğraf albümlerine bakmaya başladık. İşte bu noktada özellikle anneler, bebeklerinin ufaklık hallerini net bir biçimde hatırlayabilmek için albümler oluşturmak istiyor. Ay ay bebek çekimleri hazırlığı ile bebeğinizin en güzel anlarını ölümsüzleştirecek ve bununla harika bir albüm oluşturabileceksiniz.

    YanıtlaSil