7 Temmuz 2017 Cuma

Kirazlı Milkshake Tarifi

Havalar iyice ısınınca insanın canı yemek yemekten ziyade; soğuk bir şeyler içmek istiyor. Özelikle buzlu dondurmalı içecekleri çok seviyorum. Bugün sizlere tam mevsimi olan kirazdan yapılabilen bir mikshake tarifi vereceğim. Evet tahmin ettiğiniz üzere içeceğimizin ismi kirazlı milkshake! İçinde neler olduğunu bildiğim bir içeceği aileme ikram etmeye bayılıyorum. Özellikle benim hazırladığım bu ev yapımı içecekler sayesinde ailem gazlı içeceklerden uzak duruyor diye, ayrıca bir başka mutlu oluyorum.


Kirazlı Milkshake Tarifi

Ben milkshakemi 4 kişilik, hatta 5 kişilik yaptım. Siz malzemeleri orantılı olarak azaltabilir. Veyahut daha fazla kişiler için ikram edecekseniz arttırabilirsiniz. Tarife geçelim mi? Tamam tamam geçtim! 😋😆

Kirazlı milkshake malzemeleri

  • 60 adet kiraz
  • 4 su bardağı süt
  • 4 kaşık şeker
  • 8 kaşık dondurma
  • buz küpleri

Kirazlı milkshake nasıl yapılır?

Milksahekeyi yapmak için ilk olarak kirazların saplarını ayıplayın. (Bu arada saplarını sakın çöpe atmayın) Çekirdeklerini ise çıkardıktan sonra mikser içine koyun. Onun üstüne de şeker ve bir bardak sütü de koyup, mikserden geçirin. 

Kirazlı milkshake nasıl yapılır?

Sonrada o kirazlı karışımın içine kalan diğer 3 bardak sütü ve buz küplerini de ekleyip karıştırın. Sonrada o karışımı bir sürahinin içine koyup, bardaklara koyun. Ben dondurmanın, içeceğin içinde içerken yavaş yavaş erimesini sevdiğim için bardaklara boşalttıktan sonra üstüne iki kaşık koyuyorum. Ama siz isterseniz dondurmayı da milkshakenin içine koyup, rondodan geçirebilirsiniz. Sonrada dilediğiniz gibi süsleyip, servis edin.

Kirazlı milkshake nasıl yapılır?


Sıcak gündüz ve akşamlarda harika bir içecek alternatifi olabilir. Bence hazır kiraz mevsimi geçmemişken bu içecekten sizde yapın. İnanın pişman olmayacaksınız...

4 yorum:

  1. Hımm güzel görünüyor gerçekten denerim :)ellerine sağlık Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Deneyince fotoğrafı benimle paylaşırsan çok sevinirim. ;)
      sevgiler benden size olsun...

      Sil
  2. HARİKA OLMUŞ AFİYET OLSUN MİRAYSU YA SÜT OLSUN BENİM İÇİN YANAKLARINI GIDIĞINI KOKLAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah :) Tamam koklarım :)

      Sil