9 Mayıs 2017 Salı

2017 Yaz Mevsimi Ayakkabı Seçimleri

Ayakkabı alış-verişi yaparken genellikle topuklu ayakkabılar gözüme daha zarif ve şık geldiği için alırım. Ancak günlük hayatımda da misal; okula giderken, market ve pazar gibi yerlere giderken de topuklu ayakkabı yerine hemen ayağıma takıp, çıkabileceğim ayakkabıları tercih ediyorum.

O sebepten bende bu yaz bebeğimin kırkı çıkınca parklara ve gezmelere giderken ayağımın içinde rahat edebileceği bir ayakkabı almayı düşünürken. Gözüme takılan 'benim olsa, kesin giyerdim' dediğim ayakkabıları bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.

2017 Yaz Mevsimi Ayakkabı Seçimleri


Şuanda seçim yapacağım ayakkabıların en önemli özelliği içinde ayağımın rahat etmesi ve giyimi kolay olması geliyor. Ancak tabi şıklığı da es geçemiyorum. ;)

1. Mevsim yaz olduğu için, ilk ayakkabı seçimimi renkli bir ayakkabı seçimi güzel olur diye örgü desenli, eflatun renkli düz taban bir ayakkabı olarak belirledim. Bakınız burada

2. Seçimi ise bu aralar takık olduğum renk olan hardal sarısı renkli, düz rahat bir ayakkabı.Yazlık elbiselerin altında hoş olurdu, doğrusu. Burada

3. Evet renk yaza yakışıyor, ancak siyah renkte her mevsim yadırganmadan giyilebilen bir renk olduğu için,: 'acaba siyah, retro tarzında dolgu topuklu bir ayakkabı mı alsam?' diyede düşünmüyor değilim. Siyah ayakkabıda burada 


2017 Yaz Mevsimi Ayakkabı Seçimleri


4. Parmak arası sandaletler de parklara giderken ve tatile giderken giyilebilecek tarzda ayakkabılar olduğu için, Bohem tarzında papatyalı, düz taban, parmak arası sandalette de gözüm kalmadı değil. Beyaz renkli sandalet Burada 

5. Ve gül desenli, bej renkli, bohem tarzı sandalette ayrı bir güzel değil mi? Bej renkli sandalet ise burada

6. Bu tarz lacivert renkli bir ayakkabım var. Ayaklarda çok şık duruyor. O yüzden bu şekilde pudra renkli bir ayakkabı seçimi de fena sayılmaz. Sizce de güzel değil mi? Son ayakkabı ise burada 

Benim seçimlerim şimdilik bunlar, ancak halen bakınmak-tayım. Çünkü sitede farklı renk ve desenlerde o kadar çok tercih var ki; hangisini seçeceğim konusunda kafam çok karışık. Bakalım nasıl bir ayakkabı seçip, sipariş edeceğim?


2 yorum: