22 Kasım 2012 Perşembe

ÖĞRETMENLER GÜNÜ HEDİYEMİZ HAZIR

Hayırlı akşamlar sevgili okurlarım,
 Bugün sizlere Emir'in öğretmeni için hazırladığımız öğretmenler günü hediyesini paylaşmak istiyorum.
Kırmızı şal ördüm postum da kendime yaptığım şalın modelinden eflatun renginde olan bir şal ördüm. Nasıl olmuş mu sizce öğretmeni beğenir mi? 


















İstedim ki el emeği ile yapılmış bir şey olsun ki bir emek harcandığı için daha mutlu olur diyerekten, Emir ile birlikte birde kalpten üzerinde zarf şekli olan bir kartpostal hazırladık içine de bir gül koyup güzel bir söz yazmak istiyorum. Ama ne yazık ki ne yazacağım konusunda karar veremediğim için şimdilik boş :( Arkadaşlar sizler bana akıl verin sizce ne yazayım?



Kartpostal vede şalın ikisi de yan yana duruyor, altında da hediye paketi var. Boş olan bölüme ne yazacağıma karar verip yazdıktan sonra paketleyip cumartesi günü öğretmene verilmek üzere yola çıkacak...

Bu arada cumartesi demişken cumartesi günü yani öğretmenler gününde birde piyes oynayacaklar. Emirim piyesteki rolü yaşlı bir öğretmeni canlandıracak onunla ilgilide sizlere bir post hazırlayacağım beni beklemede kalın....


6 yorum:

  1. Öğretmenininiz çok şanslıymış..iyi günlerde kullansın inşallah.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim asıl biz şanslıyız onun gibi iyi bir öğretmenimiz olduğu için

      Sil
  2. İyi dusunmussunuz. Emirin aklindan ne geciyorsa ogretmeni ile ilgili onu yazin. Onun duygulari olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide dediğin gibi olması daha doğal vede içten olur yarın oğluma bir sorayım bakalın ne diyecek:)

      Sil
  3. El emeği bir hediye ne iyi olmuş.Hem güzel, hem değerli...Bizim öğretmenimiz erkek olduğundan hediye olayı daha kısıtlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet öyle erkek öğretmenin hediye seçimi bayana göre bira daha kısıtlı

      Sil