12 Kasım 2012 Pazartesi

BİM BAM BOMM BENİMDE BİR LAP TOPUM VAR ARTIK:)

Merhabalar sevgili okurlarım,
dün paylaştığım posta da dışarı çıkacağımı yazmıştım ya ( okumayanlar için bakınız) işte o gün Optimum AVM ye gittim. orda ne mi aldık? çok önceden beri istediğim ama eşimi bir türlü ikna edemediğim bir şey alındı...


Biliyor musunuz benim bir lap topum yoktu :( sizlere yazdığım postları masa üstü bilgisayardan yazıyordum. Ama gel gör ki ne bel kalıyordu ne boyun hep tutuluyordu. Sabah erkenden kalk pilatesini yap rahatla sonra masa üstü bilgisayarın karşısına geçince ne spor kalsın ne pilates olmuyordu böyle:))

Ben sürekli eşime herkes tablete geçti biz halen masa üstündeyiz diyerek sürekli takılsam da o hiç üzerine alınmadan gülüp geçiyordu.

Dün bana hadi hazırlan Optimuma gidelim dedi bende:
 -Aman ne yapacağız sen git ben evde kalacağım dedim.
o da bana :
- Emin misin, bak sonradan çok pişman olursan karışmam deyince anladım ki bizimkinin bir düşüncesi var.:)
Hemen tamam canım, sen bekle hazırlanayım dedim:))


Vee.... gidince hiçbir yere uğramadan direk Media Markta uğradık. Orda lap toplara bakınırken kampanyada olan bir lap topu bunu alalım mı dedi. Önce şaka yapıyor diye pek dikkate almadım ama daha sonrasında ise sorumlu olan görevli ile ciddi ciddi konuştuğunu görünce gerçek olduğunu anladım:)) veee çooook mutlu oldum....:))

Yani sözün kısası canlar artık benimde bir lap topum var:)) Şuan sizlere bu postu yeni lap topumla yazıyorum ha haaaaa.....

İnşallah sizlere bundan sonra daha sık post yazacağım çünkü gerçekten de çok hızlı, hiç takılma olmuyor o yüzden şuan post hazılamaktan zevk alarak yazıyorum.:)) Ohhh be dünya varmış:))

Hepinize öpücükler.

8 yorum:

  1. hayırlı olsun canım. Benim de bu aralar lap topumu yenileme vaktim geldi. Artık miladı doldu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) Allah razı olsun o zamn darısı sana diyeyim:))

      Sil
  2. Güle güle kullan bilgisayarını güle güle yaz yazılarını:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, güzel yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ,nşallah bundan sonra daha sık postlarla karşı karşıya geleceksiniz:)

      Sil
    2. hayırlı olsun canım.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

      Sil
    3. teşekkür ederim canım Allah razı olsun

      Sil