18 Temmuz 2019 Perşembe

İZMİR KORDONDA YÜRÜYÜŞ (Ege Bölgesi Gezisi 2. Kısım)

Merhabalar arkadaşlar; bugün sizlerde İzmir Alsancakta yer alan İzmir kordon sahili gezisinden bahsetmek istiyorum. İzmir'de gezilecek yer çok, ancak biz öyle her yerini kısıtlı zaman ve çocuklar ile gezdiğimiz için göremedik. Neyse bu bir başlangıç olsun. İnşallah başka zaman başka güzelliklerini görür ve gelir burada sizlerle de paylaşırım.

İZMİR KORDONDA YÜRÜYÜŞ

İnstagram hesabımda da;  ''İzmir'e kadar gidilip neresini görmeden ve ne yemeden dönme'' dediğiniz neler varsa yazsın. Diye sorduğumda da büyük çoğunluk İzmir kordonda yürümeden boyozunu ve kumrusunu yemeden dönme diye yazmıştı. Bizde kordonda yürüyüşümüzü yaptık boyozunu yedim, ancak kumrusunu yemek nasip olmadı. İnşallah bir daha gittiğimde de kumrusunu yerim...



İZMİR KORDONDA YÜRÜYÜŞ


İzmir’de yer alan Kordon denizin ve hayatın birleştiği bir nokta.Kordon da akşam bir başka güzel. Gemiler, yatlar, vapurlar usulca geçerken sahilden; rüzgarın uğultusu eşliğinde bir bardak çay günün yorgunluğunu atmak çok iyi bir kaçamak...

Şiirlere ve şarkılara esin kaynağı olmuş, romantik günbatımı, imbatı, barları, kafeleri, balık lokantaları, şık mağazaları, geçit törenleri, koşu ve bisiklet parkurlarıyla ünlü Alsancak semti İzmir’in en popüler gezi ve eğlence merkezi haline gelmiş durumda...

İZMİR KORDONDA YÜRÜYÜŞ

Biz İzmir Kordonda Anafartalar caddesi, cumhuriyet meydanında yürüyüşler yapıp. Çimler üzerine yayılıp çay içerek çekirdek çitledik. Pardon pardon İzmir deyimiyle çiğdem çitledik ;) Bu arada bilmeyenler için yazıyorum. İzmir'de çekirdeğe çiğdem deniliyormuş Hatta sokak satıcısı dahi ''Çiğdem! Çiğdem! Çiğdem almak isteyen var mı?'' Diyerek satış yapıyordu...
Yukarıdaki fotoğraf kareside bizim 4 kafadar afacan kuzenler. Bu karenin içine Miray'ıda koymaya çalıştık ama huysuzluğu üzerinde olduğu için durmadı...
Yine kordonda gezerken karşılaştığımız görüntüleri çekmiştim. O çekimleri birleştirerek bir video düzenledim. İzlemek istersiniz diye aşağıya bırakıyorum. 




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE HARİKA BİR RENK OLUYOR. BENDE BAYILDIM.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim. Evet çoktan döndük. hatta yazısını geç dahi yazdım :)
    Gerçektende çok güzel bir yermiş; BENDE BAYILDIM...

    YanıtlaSil
  3. kordonboyu seyrine düştüm. kordonla ilgili şarkı çoook :) burda büyümüş aile çoğalmış hihi :) insta evet görüyoduum :)

    YanıtlaSil